شوک نکونام و استقلال؛ آمار ناامید کننده برای جانشینان کایدی و محبی

شوک نکونام و استقلال؛  آمار ناامید کننده برای جانشینان کایدی و محبی

در میان مهاجمان دیگر استقلال، امیرارسلان مطهری و پیمان بابایی با بیشترین حضور در فصل بیست و دوم لیگ برتر نزدیک ترین گزینه برای حضور در خط حمله استقلال هستند.

اگرچه در روزهای آینده احتمال اضافه شدن ارقام این خط به تعداد بازیکنان استقلال وجود دارد اما فعلا این تیم باید در بازی های دوستانه پیش رو با این ارقام به میدان برود.

پیمان بابایی با 25 بازی برای استقلال و امیر ارسلان مطهری با 23 حضور در دیدارهای این تیم سهم بیشتری از بقیه مهاجمان استقلال به خود اختصاص داده اند. مطهری 17 بازی برای استقلال آغاز کرد و در دیدار با پرسپولیس، سپاهان، ملوان و نساجی مازندران 4 بار برای استقلال گلزنی کرد. پیمان بابایی نیز در 10 دیدار در ترکیب اصلی استقلال حضور داشت و در 15 دیدار به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. این بازیکن آذری در دیدار مقابل نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان دو گل برای استقلال به ثمر رساند.

جالب اینکه مجموع گل های این دو در فصل گذشته 6 گل بود، یعنی نیمی از گل های مهدی کایدی برای استقلال! گفته می شود این مهاجم در حال پیوستن به تیمی از امارات است. محمد محبی نیز در فصل گذشته 10 گل از مجموع استقلال را به ثمر رساند و اکنون پزشکی خود را در باشگاه روستوف روسیه پشت سر گذاشته است.

امیرارسلان مطهری پس از کایدی، محبی و کوین یاماگا چهارمین گلزن برتر استقلال در فصل گذشته بود. پیمان بابایی به همراه روزبه چشمی، جعفر سلمانی و محمدحسین مرادمند از جمله هواداران استقلال بودند. پس از این دو نفر، سجاد شهبازادا با 16 بازی برای تیم استقلال (بدون گل) و آرمان رمضانی با 15 بازی (بدون گل) به همراه امیرعلی صادقی که در 5 بازی استقلال برای این تیم به میدان رفت و یک گل نیز برای استقلال به ثمر رساند. ، از دیگر مهاجمان استقلال در لیگ برتر هستند و بعید است جواد نکونام از آنها در چارچوب تاکتیکی تیمش برای باز کردن دروازه حریف استفاده کند.

طبق اعلام اخیر سازمان لیگ، مسابقات فصل جدید باید از 21 مرداد ماه آینده (حدود 20 روز بعد) آغاز شود.

دیدگاهتان را بنویسید