خداحافظی محمد محبی و مهدی کایدی با استقلال

خداحافظی محمد محبی و مهدی کایدی با استقلال

محمد محبی و مهدی کایدی دو ستاره تاثیرگذار استقلال در فصل گذشته بودند. کایدی 12 گل و 8 پاس گل و محبی 8 گل برای آبی ها در لیگ برتر به ثمر رساندند. او مانند مهدی قیدی در خلق چند گل نقش داشت.

مهدی قیدی برای فصل جدید از سوی باشگاهش برای بازدید از اردوی دبی دعوت شده و باید در ابتدای تمرین شباب الاهلی خود را به سرمربی تیم معرفی کند. جالب اینجاست که برنامه شباب الاهلی استفاده از مهدی قیدی و عدم فروش او به تیم دیگری از امارات است. محمد محبی نیز مورد توجه باشگاه العین قرار گرفته و با توجه به پیشنهاد قابل توجه این حضور قطعی است.

بسیاری از دست دادن این دو بازیکن را ضربه بزرگی برای استقلال می دانند. در حالی که استقلال با فرهاد مجیدی یک فصل بدون شکست را بدون این بازیکنان پشت سر گذاشت و قهرمان لیگ برتر شد. برخی از مردم این را به عنوان یک اتفاق خوب در مورد استقلال می دانند. چون معتقدند استقلال بیش از حد به این دو بازیکن متکی بود و با کمک این بازیکنان در بازی های بزرگی مثل سپاهان و پرسپولیس، استقلال از نظر تاکتیکی به بن بست رسید و نتوانست امتیاز لازم برای پیروزی در بازی های لیگ این فصل را بگیرد. بهترین

با ادامه حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال شاید این دو بازیکن بر ادامه حضور در جمع آبی پوشان اصرار داشتند اما حالا برنامه آنها جدایی از جمع آبی پوشان است و در روزهای آینده این جدایی رسمی و قطعی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید