محمد محبی از استقلال پرید؟ تنها راه حل حفظ ستاره استقلال

محمد محبی از استقلال پرید؟  تنها راه حل حفظ ستاره استقلال

زمانی که محمد محبی به استقلال پیوست به زمان کمی نیاز داشت تا با بقیه بازیکنان هماهنگ شود و در کنار مهدی قیدی به زوج فوق العاده خطرناکی برای حریف تبدیل شود.

محبی که اکنون توسط امیر گاله نویی به اردوی تیم ملی دعوت شده است، از شرایط راضی است و می خواهد پیراهن استقلال را ادامه دهد اما با توجه به اینکه بازیکن رسمی باشگاه سانتا کلارا پرتغال است و به صورت قرضی به او اعطا شده است. در اختیار آبی های ایرانی است، علاقه او به تنهایی نمی تواند توجیهی برای تمدید حضورش در استقلال باشد و باید رضایت باشگاه پرتغالی گرفته شود.

خجت الله کریمی دقیقاً به همین دلیل مذاکرات را با نارنجی پوشان آغاز کرده و برای آنها شرط خاصی قرار داده است. سرمربی استقلال اصرار دارد که تیمش محمد محبی را می خواهد، اما با توجه به شرایط مالی باشگاه و افزایش قیمت ارز در ایران، سانتا کلارا باید برای فصل آینده امتیاز بدهد و برای ماندن محبی مبلغی کمتر از این فصل بخواهد. استقلال نسبت به باشگاه ایرانی می تواند آن پول را بدهد و محیبی را نگه دارد. حالا باید منتظر ماند و دید نتیجه مذاکرات استقلالی ها با هموطنان کارلوس کی روش و البته با شخص ریکاردو ساپینتو بر سر وضعیت محبی در فصل آینده چه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید