حضور این ستاره در استقلال ممنوع شد; تنها راه حل محمد محبی است

حضور این ستاره در استقلال ممنوع شد;  تنها راه حل محمد محبی است

باشگاه سانتا کلارا که مالک محمد محبی است، پیشنهاد این باشگاه روسی را به این بازیکن اعلام کرد و اعلام کرد که برای دیدار فینال باید راهی روسیه و تیم روستوف شود. مبلغ مورد توافق دو باشگاه 850 هزار یورو است که از سانتا کلارا آماده انتقال به باشگاه است و در صورت حضور محمد محبی در روسیه جابه جا می شود. این توافق در حالی صورت گرفت که محمد محبی تمایلی به حضور در ترکیب روستوف نداشت. اگر محمد محبی به روسیه نرود باید به پرتغال برگردد تا در لیگ یک برای سانتا کلارا بازی کند.

باشگاه سانتا کلارا نمی خواهد با باشگاه استقلال برای انتقال نهایی محمد محبی به توافق برسد. بند فسخ قرارداد محمد محبی برای استقلال از باشگاه سانتا کلارا 600 هزار یورو بود اما پرتغالی ها حاضر به اجرای این بند در این تفاهم نامه نیستند چرا که باشگاه استقلال فصل گذشته تنها 240 هزار یورو به پرتغالی پرداخت کرده است. 110 هزار دلار از سانتا کلارا در حساب باشگاه است و به دلیل تحریم ها 130 هزار یورو بلوکه شده است. به همین دلیل باشگاه پرتغالی از باشگاه استقلال به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کرد.

جدایی محمد محبی از استقلال قطعی شده و این بازیکن یا باید فصل آینده در روستوف بازی کند یا به سانتا کلارا برگردد و در لیگ یک پرتغال بازی کند. سانتا کلارا فصل گذشته عملکرد خوبی در لیگ برتر پرتغال نداشت و در نهایت به لیگ یک سقوط کرد!

دیدگاهتان را بنویسید