آیا محمد محبی از استقلال جدا شده است؟

آیا محمد محبی از استقلال جدا شده است؟

طبق آخرین اخبار رسیده به باشگاه استقلال، در صورتی که این پول تا روز دوشنبه به حساب باشگاه پرتغالی واریز نشود، بحران جدیدی گریبان این باشگاه را خواهد گرفت و طبق توافق طرفین، محیبی باید استقلال را به مقصد سابق خود ترک کند. تیم سانتا کلارا آهسته! درباره این ماجرا با فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال گفت و گو کرده ایم.

به آقای فتح الله زاده گفته می شود که اگر نمی توانید مبلغ 230 هزار دلار انتقال محبی را پرداخت کنید، آن بازیکن طبق وعده خود به باشگاه سابق خود بازگردد.

است. قول داده شده و زمان انتقال پول تعیین شده است. ما باید این مبلغ را از سانتا کلارا به باشگاه انتقال دهیم، اما هنوز نتوانسته ایم این کار را انجام دهیم و به شدت نگران وضعیت این بازیکن هستم. من خیلی نگرانم

چرا نتوانستید پول را به باشگاه پرتغالی انتقال دهید؟

در انتقال پول مشکلاتی وجود دارد. ای کاش مدیران سابق در قرارداد کتبی ذکر می کردند که پول را نقداً پرداخت می کردند. حالا باید یک کانال بانکی برای انتقال پول به باشگاه سانتا کلارا پیدا کنیم که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

با این حساب، ممکن است بهترین خرید این فصل را از دست بدهید.

ما نباید اجازه دهیم این اتفاق بیفتد. ما در مقابل هواداران استقلال مسئولیم. ما باید هر کاری که از دستمان بر می آید انجام دهیم تا محبی را زیر نظر بگیریم تا این بازیکن مجبور به بازگشت نشود.

ظاهراً اگر پول به حساب باشگاه سانتا کلارا نرود، باید 600 هزار دلار جریمه بپردازید.

این خبر هم درست است و من خیلی ناراحت و ناراحت هستم. خدایا ما را به این حجم از گرفتاری عنایت فرمایند. البته این مورد راهنمایی نیست. ما تعهد کردیم و باید کار کنیم.

این روزها خبرهای زیادی از سرنوشت پولی که برای انتقال مهدی قیدی و اللهیار صیادمنش به باشگاه استقلال ارسال می شود، شنیده می شود. آن پول چه شد؟

نمی دانم این پول کجا خرج شده و چه اتفاقی افتاده است. من باید مطالعه کنم. باید بشینم صورت حساب ها رو چک کنم ببینم چی شده. تا الان که دارم باهات حرف میزنم ازش خبر ندارم همچنین برای من مهم است که بدانم چه اتفاقی برای انتقال این دو بازیکن افتاده است. انشالله به اصل ماجرا میرسیم.

آقای فتح الله زاده باید در شرایطی در فینال سوپرجام بازی کنید که مشکلات مالی باشگاه را تهدید می کند. در این صورت شاید قهرمانی بتواند کمی شما را التیام بخشد.

وضعیت مالی باشگاه خوب نیست اما متعهد به حل مشکلات هستیم. همکاران من در باشگاه به سختی کار می کنند تا بر اوج و فرودها غلبه کنند. کسب جام در این شرایط برای ما بسیار مهم است. باید هواداران را راضی کنیم. ما هنوز سوپر بول را نبرده ایم. البته بخشی از این ناکامی به دلیل اجرای نامنظم این مسابقه جذاب است. شاید اگر سوپربول در برنامه بود، در گذشته قهرمان می شدیم. به هر حال ما باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم و فاتح شویم.

به بازیکنان قول پاداش دادی؟

قول نداده ام اما اگر قهرمان شویم از شرمندگی بازیکنان خلاص می شویم. این دیدار برای استقلالی ها مهم است و مطمئنم پسران با ارائه یک بازی منطقی قهرمان می شوند. ما شایستگی های زیادی داریم و این جام باید اولین جام ما در فصل جاری باشد و در نهایت به جام های بعدی خواهیم رفت.

دیدگاهتان را بنویسید