محمد محبی در پایان فصل از استقلال جدا می شود

محمد محبی در پایان فصل از استقلال جدا می شود

برخی حدس می زنند که در صورت بازگشت او به استقلال، اسکوچیچ مورد نظر او خواهد بود و فشار هواداران شاهد دعوت او به اردوی تیم ملی خواهند بود. او به استقلال آمد و در چند هفته اخیر بازی های خوبی را پشت سر گذاشت و جدای از قهرمانی در سوپرجام، بهترین گلزن تیم استقلال محسوب می شود اما نتوانست در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرد. سفر به دوحه به همین دلیل این بازیکن تصمیم گرفت در پایان فصل جاری به اردوی سانتا کلارا برگردد و فوتبال خود را در پرتغال ادامه دهد.

در شرایطی که پیش آمد حتی از بازگشت به لیگ برتر ناراحت است چرا که در صورت ادامه حضور در تیم سانتا کلارا می تواند روند گلزنی خود را دنبال کند و مورد توجه تیم های مطرح پرتغالی قرار بگیرد.

یکی دیگر از مواردی که به نظر می رسد محمد محبی را به جدایی از استقلال تشویق می کند، مشکلات مالی آبی پوشان است. مشکلاتی که حتی باعث شد باشگاه استقلال در پرداخت سانتا کلارا با مشکل مواجه شود. اگرچه او در نهایت توانست این کار را انجام دهد.

در هر صورت تصمیم کارلوس کی روش برای دعوت نکردن این بازیکن باعث ناراحتی محمد محبی شده تا جایی که می تواند روی عملکرد این بازیکن در هفته های آینده لیگ برتر تاثیر بگذارد. محمد محبی در حالی که سابقه قابل دفاعی در ترکیب استقلال داشت هرگز فکر نمی کرد در لیست نهایی کارلوس کی روش قرار نگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید