محمد محبی در راه استقلال؟ توضیحات سرمربی استقلال

محمد محبی در راه استقلال؟  توضیحات سرمربی استقلال

بیژن طاهری درباره اردوی پیش فصل استقلال در ترکیه گفت: دو بازی تدارکاتی خوب انجام دادیم. اگر ساپینتو دوباره بخواهد، یک بازی تدارکاتی برای او فراهم می کنیم.

وی درباره سخت گیری ساپینتو گفت: در مربیگری اگر سخت گیر نباشی کار پیشرفت نمی کند. او مربی بزرگی است که مربی تیم بزرگ استقلال است. امیدوارم روزهای خوبی را در کنار هم تجربه کنیم و روزهای روشنی در انتظار باشگاه استقلال باشد.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه استقلال به عنوان قهرمان فصل گذشته امسال حریفان سرسختی خواهد داشت، گفت: لیگ بسیار سختی داریم. همه سالها سخت بود. هیچ بازی آسانی وجود ندارد. استقلال امسال مدعی اصلی عنوان قهرمانی است. خدا به همه چیز برکت بده

طاهری در خصوص نقل و انتقالات استقلال و انتقادات مطرح شده درباره قرارداد با پرسپولیس گفت: به هر حال تیمی که سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شد و می توانست 6 هفته پیش قهرمان شود نیازی به چنین نقل و انتقالاتی نداشت. ما در تمام پست هایی که نیاز داشتیم و کمبود داشتیم بازیکنان داریم و تیم ما کاملا آماده است.

او در مورد تمرینات پرفشار ساپینتو گفت: “به هر حال، در طول فصل بدنسازی، تمرینات باید سخت باشد.” همه تیم ها برای تمرین سخت به اردوی پیش فصل می روند. ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.

طاهری گفت: مدیران این باشگاه (سانتا کلارا) تغییر کرده اند. مذاکرات از سر گرفته شده و من از نتیجه آن اطلاعی ندارم. امیدوارم او را بگیریم.

سرمربی استقلال درباره وضعیت آرش رضوند گفت: او اکنون در ترکیه با ما تمرین می کند. هر تصمیمی که باشگاه بگیرد، ما اطاعت می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید