تلاش بیهوده برای استقلال؛ محمد محبی پرید

تلاش بیهوده برای استقلال؛  محمد محبی پرید

باشگاه سانتا کلارا تنها 90 هزار یورو از مبلغ انتقالی باشگاه استقلال در قسط اول را تایید کرده و هنوز دریافت قسط دوم انتقال قرضی محبی به استقلال را تایید نکرده است و بنابراین این مورد وجود ندارد. در حال حاضر بسته شده و ابهامات مهمی در مورد آن وجود دارد. خوش آمدی.

بر همین اساس و بنا به گزارش برخی رسانه ها، چند روز پیش باشگاه پرتغالی طی نامه ای به باشگاه استقلال هشدار داد که به دلیل پرداخت نشدن مطالبات آنها، طبق قرارداد محیبی باید به سانتا کلارا بازگردد. از سوی دیگر نمایندگان استقلال طی نامه ای به فیفا اعلام کردند که به دلیل تحریم ها هنوز نتوانسته اند قسط دوم قرارداد محبی را واریز کنند و به همین دلیل پول را از طریق صرافی ارسال کردند اما چندین بار پول برگشت داده شد. بار.

لازم به ذکر است که باشگاه استقلال برای قسط دوم محبی باید مبلغ 230 هزار یورو را به باشگاه پرتغالی بپردازد.

این پول هنوز به حساب باشگاه پرتغالی واریز نشده و تاییدی در این باره صادر نشده است. این در حالی است که بر اساس این اتفاق و طی مراحل قانونی، باشگاه پرتغالی طی نامه ای مفاد قرارداد دو باشگاه را به باشگاه استقلال یادآوری می کند تا در اسرع وقت محقق شود.

استقلالی ها بر این باورند که این سردرگمی و دردسر ناشی از مبادله طرف قرارداد با آنهاست. چرا که این صرافی ها مدارک خود را برای واریز پول ارائه کرده اند اما باشگاه سانتا کلارا بارها تاکید کرده که پول را دریافت نکرده است.

بر این اساس استقلالی ها اخطار نامه باشگاه پرتغالی را امری عادی می دانند و بحثی عادی در روند قرارداد تلقی می کنند و تعداد بیشتری از این نامه ها را ارسال می کنند تا اگر بعداً اقدامی از سوی باشگاه ایرانی انجام نشد، بررسی کنند. این نامه چون باید مدارک را به فیفا ارسال کنند، اما اگر قسط دوم به موقع پرداخت شود، این مکاتبات بی اثر می شود و دیگر موضوعیت ندارد. البته باشگاه استقلال نیز می تواند از فیش های ارائه شده توسط صرافی ها به عنوان سند خود استفاده کند و اقدامات بعدی سانتاکلار را تا حدودی بی اثر کند.

نکته نگران کننده این است که فیفا پیش از این در پرونده ویلموتس نشان داده است که به این مسائل توجهی ندارد و با وجود تحریم های ظالمانه، سابقه عدم پذیرش اسناد و صدور رای علیه فدراسیون فوتبال کشورمان در سال گذشته وجود دارد. فایل ها

در همین زمینه یکی از نمایندگان باشگاه استقلال درباره اینکه چه تضمینی وجود دارد که اگر پرونده محبی بیخ باز شود و سانتاکلارا به فیفا وارد شود، استقلال را تهدید نکند، گفت: در کل مشکلی پیش نمی آید. زیرا فیفا نیز پذیرفته است که در انتقال پول به دلیل تحریم ها مشکل داریم. ما نمی توانیم معجزه کنیم. قبلاً از سوی فدراسیون جهانی فوتبال در این زمینه مشکلاتی وجود داشت، اما فیفا انعطاف‌پذیرتر شده و مشکلی وجود نخواهد داشت.

علاوه بر این، برخی اخبار حاکی از آن است که اگر استقلالی ها این مبلغ را به موقع پرداخت نکنند، باید 600 هزار یورو به عنوان جریمه به سانتا کلارا بپردازند، البته این موضوع صحت ندارد و اگر استقلالی ها بخواهند قرارداد مجیبی را از قرضی به تبدیل کنند. طبق توافق، آنها باید این مبلغ را تا پایان فصل جاری به سانتا کلارا بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید