توضیحات معاون ارتباطات باشگاه استقلال در خصوص عقد قرارداد با قیدی و محبی


ساعت: 14:28
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890130

معاون ارتباطات باشگاه استقلال درباره امضای قرارداد با قائدی و محبی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال؛ محمدحسین زرندی، معاون ارتباطات باشگاه استقلال به تشریح شرایط برخی بازیکنان این تیم پرداخت.

وی در ابتدا از مهدی کایدی یاد کرد و گفت: در پی مذاکرات و توافق برای بازگشت مهدی کایدی، هماهنگی های لازم برای صدور ITC وی انجام شده و منتظر تایید فدراسیون فوتبال امارات هستیم. خیلی امیدواریم ITC قائدی به زودی صادر شود و این بازیکن بتواند برای استقلال بازی کند.

وی در خصوص محمد محبی نیز اظهار داشت: پس از نهایی شدن انتقال محمد محبی به استقلال و امضای قرارداد، منتظر تایید فدراسیون فوتبال پرتغال برای صدور ITC هستیم و اقدامات لازم را انجام داده ایم. تمام تلاشمان را می کنیم و امیدواریم محبی به بازی ملوان راه پیدا کند.

زرندی درباره محمد نادری گفت: باشگاه استقلال حدود دو ماه پیش هم با محمد نادری و هم با مدیر برنامه هایش مذاکره کرد. نادری بازیکن ارزشمند و قابل احترامی است اما مدیر برنامه هایش گفته منتظر پیشنهاد خارجی هستند. بر این اساس واگذاری باشگاه انجام شد و باشگاه پاسخ مثبتی دریافت نکرد. دو مدافع چپ فعلی تیم نیز افراد ارزشمندی هستند و در مقاطعی از جمله آخرین اردو به تیم ملی دعوت شده اند.

معاون ارتباطات باشگاه استقلال در خصوص جدایی امیرحسین حسین زاده نیز گفت: حسین زاده از قرارداد پارسال بند فسخ داشت و بر این اساس با وجود مذاکرات انجام شده حاضر به حضور در فوتبال اروپا شد. همچنین در انتظار واریز مبلغ مورد نظر به حساب باشگاه برای صدور ITC به حسین زاده هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید