آیا محمد محبی در روز تولدش آتش بازی می کند؟

آیا محمد محبی در روز تولدش آتش بازی می کند؟

قطعا یکی از مهم ترین بازیکنان تیم فعلی استقلال محمد محبی است که در این فصل 4 بار برای آبی ها گلزنی کرده است. وینگر بوشهری که در بسیاری از بازی های تیم ساپینتو یکی از بهترین بازیکنان زمین بوده است، امروز اولین امید آبی ها برای در اختیار گرفتن دروازه بیرانوند است.

محبی امروز در شرایطی به مصاف پرسپولیس می رود که روز خاصی برای او محسوب می شود. وینگر بوچهری در روز تولدش باید اولین دربی دوران ورزشی خود را تجربه کند و به همین دلیل امیدوار است امروز را به روزی فراموش نشدنی تبدیل کند.

او که همیشه در بازی‌های این فصل پرتلاش و خستگی‌ناپذیر به نظر می‌رسید، یکی از مردانی بود که به قطر سفر می‌کرد، اما کارلوس کی‌روش ترجیح داد تیمش 25 نفره و یک بازیکن کمتر از بازی‌های تیمی باشد. فیفا او را خواهد گرفت. به قطر اما نام این وینگر جوان را در لیست نهایی خود قرار نخواهد داد.

حالا محبی که امروز 24 ساله می شود، قصد حضور در جام ملت های آسیا را دارد و قصد ندارد یک تورنمنت بزرگ ملی دیگر را از دست بدهد. این بازیکن که به دلیل پرداخت نشدن قسط دوم قراردادش به عنوان احتمال بازگشت به سانتا کلارا صحبت می شود، انگیزه زیادی برای گلزنی در اولین دربی خود دارد.

باید دید پس از گل های کایدی در شهرورد بزرگ پایتخت و مقابل پرسپولیس، هموطن بوشهری استقلال می تواند نام خود را در تاریخچه بازی مجاری ها بنویسد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید