آیا پول رضایت محمد محبی مسترد شده است؟

آیا پول رضایت محمد محبی مسترد شده است؟

محمد محبی یکی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال است که در ابتدای فصل به صورت قرضی از سانتا کلارای پرتغالی به سین پوشان پایتخت پیوست.

باشگاه استقلال برای پیوستن این بازیکن به جمع آبی های پایتخت مجبور شد مبلغی را به صورت اقساط به باشگاه پرتغالی بپردازد و طبق پیگیری های صورت گرفته باشگاه سانتا کلارا پس از پول باشگاه استقلال 230 هزار یورو به عنوان قسط دیگر درخواست کرده است. دو بار برگردانده شد من دوباره آن پول را واریز کردم.

موضوعی که همچنان در هاله ای از بلاتکلیفی به سر می برد، سکوت باشگاه سانتا کلارا در خصوص تایید انتقال کامل این پول است که باعث شد استقلالی ها از انتقال این پول اطمینان کامل نداشته باشند.

با توجه به پیگیری ها علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال با مشاوره مالی که در اروپا داشت توانست این پول را دوباره به حساب باشگاه واریز کند و همچنین صراف مربوطه که این انتقال را انجام داده این اطمینان را به استقلال داده است. باشگاه که این پول 100 درصد در حساب باشگاه سانتا کلارا است اما آخرین مرحله این موضوع تایید این باشگاه پرتغالی است که باعث می شود تا درخواست های مجیبی به سرانجام مطلوب برسد.

اما یک مقام آگاه در باشگاه استقلال گفت: حدود 100 هزار یورو از درخواست باشگاه سانتا کلارا تایید شده است. در هر صورت، به دلیل تحریم ایران، اغلب شاهد بازگشت پول هستیم. این پول از طریق صرافی منتقل می شود و از آنجایی که صرافی طرف قرارداد باشگاه استقلال نیست، بانک مرکزی کشور این پول را پس می دهد. در حال حاضر پول واریز شده به حساب باشگاه پرتغالی برنگشته است و مابقی پول نیز تایید می شود زیرا اگر قرار بود پول برگردانده شود تا الان برگشت داده شده بود.

با این حال به نظر می رسد استقلالی ها باید منتظر بمانند تا درخواست سانتا کلارا به طور کامل تایید شود و پس از آن باشگاه پرتغالی تایید نهایی قسط دوم پول انتقال محبی را به اطلاع مدیران استقلال خواهد رساند.

دیدگاهتان را بنویسید