استقلال با پول کایدی و محبی همخوانی دارد؟

علیرضا خانی در خصوص جذب بازیکنان جدید برای استقلال گفت: در این مورد توسط سرپرست باشگاه انجام می شود. تفویض اختیار و کریمی مستقیماً مذاکره می کند. ما به مسائل مالی، وام دادن و موارد دیگر می پردازیم.

هانی در خصوص بحث محبی و کایدی گفت: امروز یکی دو جا رفتیم و درباره تامین منابع مالی و اقدام به موقع صحبت کردیم. بیشتر بحث در مورد ارز است. ما نسبت به سایر تیم های لیگ برتر زود شروع کردیم. پارسال یک هفته قبل از بازی ها سرمربی نداشتیم. امسال کار بزرگی انجام دادیم. ابتدا یک سرمربی انتخاب کردیم و با توجه به نیاز او بازیکنان را تعیین می کنیم. شرایط بازیکنان، مبلغ و قراردادها نیز متفاوت است.

وی درباره اینکه آیا استقلال درآمد نقل و انتقالاتی داشته است، گفت: سال گذشته بدهی مالیاتی باشگاه حدود 127 میلیارد تومان بود، الان مروند را به حدود 17 میلیارد رساندیم. کمتر می شود و فکر می کنم با حدود 12 میلیارد می توانیم این مورد را ببینیم. این کار و تجربه من است. این یک پیش فرض بود که در آن زمان انجام شد، یک شرکت یا باشگاه که معاف از مالیات است. طبق قانون معمولا مجموعه فرهنگی ورزشی معاف است.

یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه کرد: کافی بود بیانیه و مستندات قانونی را رد کنند. در واقع این کار انجام نشد. چرا هیئت حاکمه تخصصی شد؟ همه بازیکنان فوتبال در هیات مدیره حضور داشتند.

و افزود: اکنون هیئت مدیره متحد است. در حوزه سرمایه گذاری تفویضی، مالی و بیمه توانستیم 34 میلیارد خسارت بیمه ای را که چندین سال رفع نشده بود، پس بگیریم. در حال بحث است و ما می دانیم که قطعا رای خواهیم آورد. کار مالی من جلوگیری از تبدیل هزینه ها به سود است. مزایایی که این باشگاه در سال های گذشته داده بود اکنون مدیریت می شود. نمی خواهم زیاد از خجت کریمی تعریف کنم، اما او واقعاً شبانه روز کار می کند.

هانی در خصوص منابع مالی نیز گفت: از 30 اسفندماه که اعضای هیات مدیره منصوب شدند، مذاکراتی را با شریک اول یعنی بانک شهر و دو محل دیگر آغاز کرده ایم. ما در حال توسعه کار حمایتی هستیم. انشاالله این هفته یا هفته دیگه به ​​نتیجه میرسیم.

یکی از اعضای هیات مدیره استقلال درباره جلسه آن باشگاه گفت: بیست و چهارم هفته آینده برگزار می شود. ما هم تبلیغش کردیم خدا کنه در این روز طبق ماده 107 قانون تجارت یک نفر انتخاب بشه و تیم کامل بشه.

وی در خصوص اینکه حکم برای مدیرعاملی خجت کریمی صادر شده است، گفت: طبق قانون باید اعضای هیات مدیره تکمیل شوند و سپس در اولین جلسه سمت های رئیس هیات مدیره خواهد بود. رئیس و مدیر اجرایی تعیین شود.

هانی درباره آخرین وضعیت بیرانوند گفت: من عملاً در جریان مذاکره نیستم. امروز برای بحث در مورد منابع به دو جا رفتم. من تازه به باشگاه آمدم و الان دوباره به سازمان خصوصی سازی می رویم. ما جلسه ای با همین موضوع برای تامین منابع مالی داریم.

وی در خصوص تقاضای استقلال از ماهواره اول گفت: سوم خرداد جلسه ای برگزار کردیم. در مورد درخواست ها بود. نتایج خوبی داریم. اسناد معیوب بود و تصمیم گرفتیم جلسه دیگری برای وصول سریعتر مطالبات تشکیل دهیم.

هانی درباره اینکه آیا اختلافی بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: خیر، توافق صورت گرفته است. با توجه به اینکه باشگاه سهامی عام بوده و سهامی عام شده است مشمول قانون تجارت می باشد. توافق بین وزارت و وزارت مالیه تصمیم به تقسیم اعضا گرفت. مشکلی نیست چون محل کار کاملا تمیز است.

دیدگاهتان را بنویسید