باورم نمی شد کایدی و محبی دعوا کردند!

باورم نمی شد کایدی و محبی دعوا کردند!

علیرضا اکبرپور بازیکن قدیمی استقلال در خصوص خط بازیکنان استقلال و سایر موارد مربوط به این باشگاه اظهاراتی را بیان کرد.

انتظار داشتی استقلال با سه بازیکن بین المللی صف آرایی کند؟

باورم نمی شد این دو نفر با هم دعوا کردند. به نظر من قائدی و محبی در آن دوره از بهترین های لیگ و استقلال بودند. البته نظر سرمربی تیم ملی محترم است اما وقتی روی این افراد علامت می زند باید با نظر افکار عمومی مطابقت داشته باشد. البته فکر نمی کنم این مرحله نهایی دعوت از بازیکنان به اردو باشد…

… ظاهرا گفته شده این افرادی که با تیم ملی به اتریش می روند در نهایت به قطر می روند؟

من اینطور فکر نمی کنم. تا آن زمان، قطعا تغییراتی وجود خواهد داشت. محبی و کایدی از بهترین ها هستند و هر دو می توانند به کی روش در جام جهانی کمک کنند. این بازیکنان در مقایسه با بازیکنانی که در تیم ملی جای این بازیکنان هستند و تا کنون از جام جهانی قبلی باقی مانده اند، شرایط بهتری دارند.

فکر می کردی مهدی کایدی صف آرایی کند؟

اصولاً تیمی که برنده می شود معمولا نفرات بیشتری در تیم ملی دارد. چون بازیکنانش باید بهتر از بقیه بوده باشند، توانست قهرمان لیگ شود. محبی البته از خارج از کشور به ایران برگشت و لژیونر نبود اما قائدی واقعا بازیکن تاثیرگذاری است که با ورودش به زمین می تواند نتیجه را تغییر دهد. حال باید دید در اردوهای بعدی کایدی و محبی فرصت حضور مجدد در تیم ملی را خواهند داشت یا خیر.

ساپینتو گفت کی روش مربی او بوده و شناخت خوبی از سرمربی تیم ملی در این زمینه دارد. فکر می کنید چقدر می توانید به دانش آموزان خود کمک کنید؟

هر چه استقلال در لیگ برتر بهتر بازی کند بازیکنانش بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و هر چه استقلال خوب نباشد قطعا بازیکنان این تیم از چشم سرمربی تیم ملی خواهند افتاد. استقلال در آخرین دیدار مقابل نساجی عملکرد فوق العاده ای داشت و شاهد بودیم که ساپینتو با یک حمله خوب تیم را به زمین فرستاد و در نهایت با یک حمله زیبا پیروز شدیم. به نظر من محبی و کایدی بهتر از یک سری ملی پوش قدیمی هستند.

نگفتی ساپینتو در چه زمینه ای می تواند به بازیکنانش کمک کند؟

آنها قطعا باید تیم را در این شرایط عالی نگه دارند. هر چه تیم استقلال آماده و جنگنده باشد، استقلال نتایج خود را در رده بندی بیشتر خواهد دید و البته بازیکنانش بیشتر به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد. وقتی بازیکنان در باشگاه خوب هستند، طبیعی است که ستاد ملی از آنها دعوت کند. البته باید گفت پیمان بابایی هم شایسته دعوت به اردوی تیم ملی بود و معتقدم می تواند در جام جهانی کمک کند.

بازی اروگوئه و سنگال را چگونه پیش بینی می کنید؟

متأسفانه شرایط کشور ما به گونه ای شده است که گاهی باید با هر کشوری که به ما زمان می دهد بازی کنیم، البته اروگوئه و سنگال دو تیم بسیار خوب هستند.

به نظر شما اروگوئه و سنگال شبیه سبک بازی همتایان ایران در جام جهانی هستند؟

اروگوئه فوتبال محکم و قدرتمندی بازی می کند که فکر می کنم شبیه انگلیس است. سنگال نیز یکی از بهترین تیم های آفریقایی است که در زمین نیز فوتبال قدرتمندی به نمایش می گذارد. کادر فنی تیم ملی می تواند از این دو دیدار خوب نهایت استفاده را ببرد. به هر حال اروگوئه و سنگال خیلی بهتر از بازی با تیم هایی مثل سوریه و لبنان هستند.

درباره بازی بعدی استقلال و شرایط این تیم حرفی برای گفتن دارید؟

فرصت خوبی برای استقلال به وجود آمد تا در تعطیلات نقاط ضعف خود را اصلاح کند. البته ترکیب کایدی و محبی هم به استقلال کمک می کند تا تمریناتش را با بازیکنان بیشتری پشت سر بگذارد. ما نباید از بالای جدول دور باشیم. حریف بعدی ما گل گهر تیم قدرتمندی است و اگر بتوانیم از این تیم امتیاز بگیریم به همه نشان خواهیم داد که حرفی برای گفتن داریم.

دیدگاهتان را بنویسید