تکلیف کایدی و محبی چه خواهد بود؟ حسین حسینی کجا می رود؟

تکلیف کایدی و محبی چه خواهد بود؟  حسین حسینی کجا می رود؟

بهتاش فریبا که عضو کمیته فنی استقلال بود صمیمانه درباره انحلال کمیته مذکور صحبت کرد. آخرین صحبت های بهتاش فریبا را در ادامه می خوانید:

با تصمیم هیات مدیره کمیته فنی استقلال منحل شد. کمیته ای که شما نیز در آن عضویت داشتید و اکنون می خواهیم نظر شما را در مورد این حادثه بدانیم.
منحل شد؟ چگونه چیزی که هرگز وجود نداشت منحل شد؟ کمیته فنی که فقط یک جلسه داشت و آن جلسه با دو نفر غایب بود، آیا رسما تشکیل شد که حالا آقایان خبر انحلال آن را می دهند؟ من و سهراب بختیاری زاده در همان جلسه ای که برگزار شد شرکت نکردیم. حتی زمانی که اعضای کمیته فنی انتخاب شدند و همان جلسه برگزار شد، من در ایران حضور نداشتم. به نظر من مدیریت باشگاه استقلال بهتر است آبروی مردم را حفظ کند. نفراتی که به کمیته فنی دعوت شده بودند سال ها در استقلال حضور داشتند و پیراهن این تیم را بر تن کردند.

به نظر شما بهتر نیست سیاست باشگاهی متفاوتی در این مورد اتخاذ شود؟
به نظر من ای کاش آقایان سیاست داشتند و عکس العمل دیگری نشان می دادند. البته من سال ها با استقلال زندگی کردم و هواداران عزیز این تیم افرادی مثل بهتاش فریبا را به خوبی می شناسند.

فکر می کنی استقلال با جواد نکونام موفق شود؟
چند وقت پیش در گفتگو با خبروزی اعلام کردم هرکسی که سرمربی استقلال شود کار بسیار سختی دارد چرا که این فصل برای استقلال سخت ترین فصل خواهد بود. از بحث جواد نکونام که بگذریم، حالا باید ببینیم کدام بازیکنان برای فصل آینده در ترکیب باقی خواهند ماند. باید دید با کایدی و محیبی چه اتفاقی می افتد. باید بدانیم حسین حسینی در تیم می ماند یا خیر؟ باید بدانیم چه اتفاقی برای سیلوا و عارف گلامی خواهد افتاد. همه اینها نکات بسیار مهمی است که سرمربی با آن دست و پنجه نرم می کند و ابتدا باید ببینیم او برای لیگ بیست و سوم چه نقاط قوتی دارد و سپس در مورد عملکرد تیم اظهار نظر کند، فکر می کنم زمان به همه این سوالات پاسخ خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید