روایت ستاره پرسپولیس از شیوه مهار کایدی و محبی

روایت ستاره پرسپولیس از شیوه مهار کایدی و محبی

قبل از دربی همه از روش های گلزنی مهدی کایدی مقابل پرسپولیس صحبت می کردند. ستاره تکنیکی و مهارنشدنی استقلال که در آخرین دیدارهای این تیم قبل از دربی و جدال با پرسپولیس به ستاره ای تاثیرگذار تبدیل شده بود، کابوس هر خط دفاعی محسوب می شد. کایدی که پیش از این به پرسپولیس گلزنی کرده بود به عنوان یکی از ارکان حمایت از هواداران بازار استقلال در کری هانی برای دربی به حساب می آمد.

اما در دربی اتفاقات متفاوتی افتاد. دانیال اسماعیلی فر با مهارت خاص خود روز سخت و غیرقابل عبوری را برای ستاره فنی استقلال رقم زد و کار به جایی رسید که کایدی مجبور به تغییر موقعیت و عقب نشینی در میانه میدان در چند مرحله و در نهایت مدافع راست قرمزها شد. مثل این تاثیر خود را در دربی نشان دهید و بیش از گذشته در بین هواداران و کادرفنی این تیم محبوب شوید.

دربی سختی را پشت سر گذاشتی و در نهایت با یک بازی خوب پیروز شدی.
ما ذهنیت تیم و گروهمان را برای برد در این بازی برنامه ریزی کرده بودیم. خدا را شکر که از حریف گل نزدیم و عقب نیفتیم اما مطمئن باشید آنقدر انگیزه داشتیم که این بازی را ببریم که حتی اگر این اتفاق هم می افتاد با تمام وجود برای جبران و گرفتن سه امتیاز می جنگیدیم. قرار بود درستش کنیم ما در این دیدار به دنبال یک اتحاد بزرگ بودیم و خوشبختانه هواداران بزرگ ترین حامی ما برای کسب نتیجه مورد نظرمان بودند و روز خوبی را در آزادی سپری کردیم. ما مقابل حریف بزرگ و قابل احترامی قرار گرفتیم که مطمئنا با انگیزه برای پیروزی وارد این بازی شدیم اما از این فرصت نهایت استفاده را بردیم و سه امتیاز را گرفتیم. این یک برد بزرگ و ارزشمند بود که قطعاً تأثیر زیادی بر ثروت ما خواهد داشت و امیدوارم به آنچه در ذهن ما برای قهرمانی می گذرد کمک کند.

آنها اما قبل از بازی معتقد بودند که شرایط استقلال بهتر است و شانس پیروزی آنها بیشتر است.
نه، من اینطور فکر نمی کنم. آنها تیم بزرگی هستند و هواداران قابل احترامی دارند. آنها در فصل جاری بازی های خوبی انجام داده اند و به همین دلیل در کورس قرار دارند. اما ما هم تیمی با کیفیت هستیم که با حمایت و خواسته هوادارانمان برای قهرمانی می جنگیم. دربی قطعا بازی متفاوتی است. این کلیشه ای نیست زیرا در این بازی بزرگ به گذشته نگاه نمی کنید و خود را مسئول پیراهنی که بر تن دارید و هوادارانی که از شما حمایت می کنند و تلاشی که برای رسیدن به اینجا کشیده اید و برایش می جنگید مسئول می دانید. آی تی. شاید شما بیشتر از توانایی شما برای به دست آوردن نتیجه می دهید. خوشحالم که سه امتیاز را به دست آوردیم و حالا دوباره به اوج برگشتیم و باید در بازی های باقی مانده از بهترین ها استفاده کنیم تا پشیمان نشویم.

سپاهان هم یک امتیاز حساس را برای بازگشت به اوج از دست داد.

لیگ واقعا حساس و هیجان انگیز شده است. مسابقات جذاب و فشرده بود و این اتفاق با همه تیم هایی که جنگیدند، در مقابل تیم هایی که انتظار نداشتند امتیاز از دست دادند. اختلاف امتیاز خوبی هم داشتیم اما شرایط تغییر کرد و برای ما سخت بود. هنوز کار سختی است و نباید فکر کنیم که همه چیز تمام شده است. در این سه دیدار باید از تمام تمرکز و توانایی فنی خود استفاده کنیم.

و شادی گل و پیروزی جنجالی هم خبرساز شد.
من به همه تیم ها احترام می گذارم. البته من رفتارمان را بی احترامی به حریف نمی دانم و مطمئن باشید بعد از پیروزی مقابل حریف محترم هم خوشحالی بزرگی است. ولی نظر شخصی من اینه که جوری میتونی خوشحال باشی که دل کسی رو نشکنی. این یک بازی فوتبال است و می تواند هر نتیجه ای داشته باشد. من بردم و از این پیروزی بزرگ خوشحالیم، اما دوست ندارم با رفتار و نوع خوشحالی ام دل کسی را بشکنم و ناراحتش کنم. در مسابقه فوتبال برتری جویی با رفتاری که انجام می دهیم متفاوت است و باعث ناراحتی می شود. مردم شرایط سختی را پشت سر می گذارند و خوشحالی آنها فوتبال است. و من از صمیم قلب خوشحال شدم و مسلم است که یک پیروزی بزرگ و سرنوشت ساز به دست آورده ایم و باید خوشحال باشیم.

1855840
از ماهار مهدی کایدی بگویید. قبل از بازی، افراد زیادی در مورد روز سخت شما صحبت می کردند، اما همه چیز متفاوت شد. چطور جلوی آن را گرفتی؟
خب، ما انگیزه زیادی برای بردن این بازی داشتیم. من کاری به چیزها و ادعاهایی که قبل از مسابقه مطرح شد ندارم. برای موفقیت در این بازی تمرکز بالایی بین همه بازیکنان وجود داشت و همه عقب افتادیم تا بهترین بازی را به نمایش بگذاریم. در تیم ما بازیکنانی مثل سروش، مهدی ترابی، عمری و سعید صادقی هستند که تکنیک، سرعت و توانایی دیوانه وارتری دارند و رقابت با آنها در تمرین سخت است، بنابراین مشکلی نیست. فقط نظر من اینه که باید به همه شرکت کننده ها و مخصوصا استقلال با هوادارانش احترام بذاری. زمین فوتبال رقابت بزرگی است و با هم توانستیم این بازی را ببریم. سه بازی تا پایان لیگ باقی مانده و امیدوارم سه بازی در جام حذفی. ما برای شادی هوادارانمان و مسئولیتی که برای موفقیت و نتیجه بر دوش ماست، تلاش می کنیم.

در یک صحنه در دقایق پایانی، شما به طور ناگهانی هواداران تیم خود را که از قبل پرچ می‌کردند را برانگیختید تا شما را برای پیروزی تشویق کنند. از آن صحنه بگو.
به داشبورد نگاه کردم. ثانیه ای به بازی باقی نمانده بود. هواداران ما برای لحظاتی سکوت کردند و حریف برای جبران گل به شدت تیم ما را تحت فشار قرار داد. هواداران روحیه کامل داشتند و شاید نگران نتیجه بودند و همین باعث شده بود که بازی را کاملاً آرام تماشا کنند، بنابراین از آنها خواستم که تیم را تشویق کنند. در این مرحله هوا دوباره به نفع ما شد. حمایت هواداران تاثیر زیادی دارد و ما با حمایت آنها چه در تهران و چه در شهرستان ها کار را به بهترین نحو دنبال کردیم و امیدواریم در مسابقات باقی مانده هم شرایط به همین منوال باشد و بتوانیم به یک مشترک دست پیدا کنیم. هدف.

6 پاس گل و 2 گل زده: آمار قابل قبولی در اولین فصل حضورت در پرسپولیس با وجود تمام فشارها و حملات. چقدر امیدواری به اردوی تیم ملی دعوت شوی؟

باید یک بار دیگر از هواداران به خاطر حمایتشان تشکر کنم. نه در این فصل، بلکه فصل گذشته که در پرسپولیس بودم، با حرف های دلگرم کننده شان حالم را خوب کردند. خوشحالم که در این فصل افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشتم. برای تیم ملی همه چیز به نظر آقای گالنوی به عنوان سرمربی تیم ملی بستگی دارد. من تجربه کار با آنها را دارم و قطعا روزهای خوبی برای تیم ملی در پیش است، امیدوارم حمایت های لازم و بستر و شرایط مناسب برای تیم ملی فراهم شود. خوبی آقای کلانوی این است که نگاه ویژه ای به لیگ دارد و در اردوی قبل با دعوت از اکثر ستاره های لیگ همین را شاهد بودیم و این بار قطعا ادامه خواهد داشت و همچنین امیدوارم بتوانم آن را بگیرم. از فرصت باقی مانده برای شرکت در اردو استفاده کنم.

دیدگاهتان را بنویسید