اصرار دولت برای جایگزینی سرمربی تیم ملی/ کی روش گزینه فیفا برای جام جهانی نیست


ساعت: 07:56
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882171

کمیته فنی مستقل عمل می کند و چیزی در مورد تغییرات نگفته است.

یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال گفت: در فضای مجازی القائاتی مبنی بر اعمال فشار از سوی دولت و وزیر ورزش مطرح شده است اما اینطور نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهرام رضاییان درباره مشکل اخیر تیم ملی فوتبال ایران و بحث تغییر سرمربی گفت: برای رفتن به هر طریقی باید راه واقعی را طی کنیم، اینقدر فضای مجازی را فشار داده اند و می گویند دولت و وزیر ورزش و جوانان در مورد تغییر سرمربی بحث خواهند کرد و واقعاً اینطور نیست. هر تغییری در کمیته فنی بررسی می شود و دوستان پس از بررسی آن را به هیات مدیره فدراسیون فوتبال منتقل می کنند.

وی درباره شایعه فشارهایی که از بیرون برای تعویض سرمربی وجود دارد، تصریح کرد: در فضای مجازی به این موضوع اشاره می شود که دولت و وزیر ورزش فشار آورده اند اما صادقانه بگویم با من صحبتی نمی شود. عضو هیأت مدیره نه گفته اند که چه کار کنند سخنگوی محترم دولت اعلام کرده که ما دخالت نمی کنیم، وزیر ورزش هم همین را گفته است. من یا هرکسی در هیئت مدیره نمی تواند بدون نظر کمیته فنی صحبت کند. کمیته فنی مستقل عمل می کند و در مورد تغییرات چیزی نگفته است.

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به ویژه پس از اینکه اصولی گفت کمیته فنی فردا جلسه ای درباره وضعیت سرمربی تیم ملی برگزار می کند، گفت: در این 4 ماه او نگرفت. نتیجه گذرا به دلیل بحث بازی های فیفادی و اتفاقات مشهد.» هر روز ممکن است در فدراسیون فوتبال جلساتی داشته باشیم اما بحث تغییر مربی مطرح نشده است اما فردا کمیته فنی درباره وضعیت فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه می دهد. سرمربی تیم ملی

رضایان در برنامه شب های فوتبالی درباره زمان بازگشت دراگان اسکوچیچ به ایران گفت: او فردا به ایران می آید.

وی در پاسخ به بحث حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر، تاکید کرد: همه می دانیم که کی روش در 8 سالی که در جام جهانی بود چقدر تعصب داشت و با فوتبال ایران جنگید. ایران، اما در فضای مجازی مدام می گویند کی روش فردا است. من با میرشاد مجدی و سایر اعضای اتحادیه فوتبال انگلیس صحبت کردم و آنها گفتند که هیچکس با کی روش صحبت نکرده و دلیلی برای صحبت ندارند. کی روش سرمربی تیم ملی در جام جهانی نخواهد بود.

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره نشست برخی از فوتبالیست ها با مسئولان دولتی برای تغییر سرمربی تیم ملی گفت: من در جریان این موضوع نیستم. شاید بازیکنان می خواستند با مدیرعامل ملاقات کنند و شاید کار شخصی داشتند. در قطر اما بازیکنانی مانند علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، امید ابراهیمی، علیرضا بیرانوند، سردار آزمون و …. آنها در خصوص موضوع حمایت از تیم ملی با وزیر ورزش جلسه ای داشتند. من و حمید استیلی هم در این جلسه حضور داشتیم. وزیر ورزش گفت اینجا هستم و اگر مشکلی هست بگو حل کنیم حتی پاداش قبلی تیم ملی قبل از بازی با الجزایر پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید