فیفا درباره تعلیق فدراسیون فوتبال چیزی نگفت/ تضمینی برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی نیست!


ساعت: 09:16
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1895963

قرارداد کی روش 50 هزار یورو در ماه است، ما مطالبات اسکوچیچ را پرداخت می کنیم.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد ماهیانه کارلوس کی روش 50 هزار یورو برای مدت 2 ماه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور کنبرزاده درباره انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: در ابتدا بخش قابل توجهی از اعضای هیات مدیره مخالف این موضوع بودند اما پس از توضیحات کامل و با توجه به بررسی های جامع و منطقی مبلغ قرارداد، در نهایت کی روش به عنوان سرمربی انتخاب شد.

وی افزود: مبلغ قرارداد با کویروس 50 هزار یورو در ماه برای مدت دو ماه است.

کنبرزاده گفت: جواد نکونام که کاپیتان تیم ملی بود و اکنون یکی از مربیان موفق ماست به عنوان دستیار کی روش منصوب شد. آقای تاج در این زمینه با مدیران باشگاه فولاد مذاکره کرده است. تداوم نیز با این کار انجام می شود. مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از مربی داخلی توصیه هایی داشته اند و برنامه ریزی جانشینی با حضور نکونام انجام خواهد شد.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اصولی درباره اینکه در این جلسه صحبتی از کی روش نشد و چرایی خبر سرمربی کی روش دیر اعلام شد، گفت: باید درخواست های اسکوچیچ را بررسی می کردیم تا تاریخ ویلموتس تکرار نشود. . می شد شیطنت کرد بعد از بررسی متوجه شدیم 5-6 ماه حقوق معوقه دارد. در همان روز تقریبا تمام مطالبات اسکوچیچ پرداخت شد و تنها 15 روز فرصت دارد.

کنبرزاده ادامه داد: مالیات اسکوچیچ به عهده اوست و شاید 15 روز باقی مانده به اداره مالیات پرداخت شود.

وی تعداد دستیاران کی روش را بسیار کمتر از این مربی عنوان کرد و از سفر کی روش به تهران در یکی دو روز آینده خبر داد.

کنبرزاده تصریح کرد: رئیس و هیئت مدیره فدراسیون با انتخاب روش کلیدی مدیریت ریسک را انجام داده اند. اگر می خواستیم از مسئولیت فرار کنیم با تیم منتخب مدیریت قبلی به جام جهانی می رفتیم و اگر نتیجه نمی گرفتیم از زیر بار مسئولیت فرار می کردیم. فدراسیون در این زمینه تصمیم جسورانه ای گرفت.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال یادآور شد: 100 درصد حاضران در هیات رئیسه به آمدن کی روش رای دادند. با توجه به شناختی که داشت و رصدی که انجام داد، هیات مدیره به این نتیجه رسید که کی روش می تواند در این مقطع زمانی در تیم ملی وحدت، اقتدار و نظم ایجاد کند، اما معلوم نیست چه نتیجه ای بگیرد و هیچکس نمی تواند. تضمین می کند زیرا فوتبال و تصادف است.

کنبرزاده در خصوص نامه کمیته انضباطی فیفا گفت: فیفا پیش از این درخواست توضیح درباره اتفاقات بازی ایران و لبنان کرده بود اما ظاهرا قانع نشد. به همین دلیل نامه فرستادند و اعلام کردند ظرف 6 روز باید توضیح بدهیم. اگر این کار انجام نشود یا توضیحات قانع کننده نباشد در این صورت بر اساس کدهای انضباطی فیفا تصمیم گیری خواهد شد. در این نامه به تعلیق اشاره نشده است، اما کمی نگران کننده است.

دیدگاهتان را بنویسید