همراه اول حامی کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع

کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع ایران با حمایت شریک اول به عنوان اپراتور پیشرو در حوزه هوشمندسازی آغاز به کار کرده است.



به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نوزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع ایران با محوریت «انقلاب تحول آفرین، مدیریت هوشمندی و داده ها» به همت انجمن مهندسی صنایع ایران و با پشتیبانی ماهواره اول، صبح امروز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه 1403 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر شروع به کار کرد.

برنامه‌های این رویداد که تا 27 می ادامه دارد، شامل سخنرانی‌های کلیدی، ارائه مقاله، کارگاه‌های عملی و صنعتی و همچنین پنل‌های تخصصی و عمومی است.

لازم به ذکر است که به عنوان “لوکوموتیو قدرتمند در جاده ایران دیجیتال” از سال 1394 ورود به فناوری 5G را به عنوان اپراتور پیشرو آغاز کرده و با استفاده از توان داخلی از جمله تیم های فنی اپراتور و شرکت های ایرانی، فرآیند بومی سازی این فناوری (نسل پنجم) از آن زمان تاکنون.

بر اساس گزارش فصلنامه آماری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتور همراه اول با تکیه بر ظرفیت شبکه خود بر اساس نسل های جدید، بزرگترین زیرساخت ارتباطی کشور را فراهم کرد که حاصل آن پوشش 97 درصدی جمعیت بود.

در راستای توسعه روزافزون رایانش ابری و روند جهانی آن، این اپراتور به سرمایه گذاری و ارائه پلتفرم ها و خدمات هوش مصنوعی در این زمینه می پردازد.

لازم به ذکر است که پلتفرم های هوش مصنوعی زیرساختی برای ارائه خدمات هوشمند از جمله بینایی کامپیوتری، پردازش محتوا، گفتگوی خودکار و … هستند. در ابر.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها