اولین کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی در کوم برگزار می شود

ساعت: 20:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794956

به منظور گسترش مبادلات علمی و بین المللی در حوزه خانواده؛

اولین همایش بین المللی خانواده و تربیت معنوی به منظور گسترش تبادلات علمی و بین المللی در حوزه خانواده در کوم برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدمحمدحسین چاوشیان در گفت وگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به برگزاری اولین همایش بین المللی خانواده و تربیت معنوی اظهار داشت: پژوهشگران و صاحب نظران حوزه خانواده در سطح بین المللی اولین همایش بین المللی «خانواده و تربیت معنوی» را با موضوع خانواده و تربیت معنوی برگزار کردند. پنج زبان فارسی، عربی، انگلیسی، آذربایجانی، ترکی و فرانسوی.
وی ادامه داد: این همایش با شماره مجوز ISC 21630-01210 و از سوی پژوهشکده حوزه و دانشگاه و موسسه تعلیم و تربیت اسلامی خانواده و معنوی خاتم در 28 مهرماه 1301 برگزار می شود.
دبیر کمیته علمی اولین همایش بین المللی خانواده و تربیت معنوی گفت: حضور بیش از چهل استاد سمینار و دانشگاه در کمیته علمی همایش و بیش از ده ها استاد بین المللی از کشورهای مختلف از جمله سوئیس، آلمان. ، لهستان، فرانسه، هند، آذربایجان، ایالات متحده، کانادا، روسیه و دیگران. از امتیازات ویژه این همایش است که برای اولین بار در کشور و جهان با عنوان افتخار بزرگی برای ام القری از جهان اسلام و تشیع و شهر مقدس قم برگزار می شود. این یک رویداد بین المللی بزرگ خواهد بود.
چاوشیان گفت: از دیگر نکات و نکات مهم، حمایت بیش از بیست سمینار و مرکز تحقیقاتی دانشگاهی به عنوان حامیان علمی و معنوی این همایش می باشد که از جمله می توان به برخی از آنها اشاره کرد: دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علامه طباطبائی، دانشگاه امام صادق(ع). دانشگاه الزهرا)، دانشگاه مازندران، جامعه المصطفی (ص)، جامعةالقرآن و حدیث، سرویس تبلیغات اسلامی، انجمن علمی تبلیغ و ارتباطات، انجمن علمی علوم اجتماعی حوزه، خانواده پژوهشکده، پژوهشکده علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مؤسسه آموزش عالی حوزه علمیه رفیع المصطفی (ص) و …
شایان ذکر است علاقه مندان می توانند از طریق این لینک http://ifstngo.ir/form-fa/ مقالات خود را ارسال کنند.
بر اساس برنامه ریزی انجام شده، مقالات برگزیده این همایش در محله علمی خانواده اسلامی و تربیت معنوی به نشانی www.ifstjournal.com منتشر می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید