اولین کنفرانس بین المللی مقاومت و پیشرفت در پارسی برگزار شد

ساعت: 22:26
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1798006

اولین کنفرانس بین المللی مقاومت و پیشرفت با حضور رزمندگان بحرینی و یمنی در پارسی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; اولین کنفرانس بین المللی مقاومت و پیشرفت با حضور دکتر عدنان گفلح، سرکنسول و معاون سیاسی سفارت یمن در تهران و عضو ارشد انصارالله یمن و حجت الاسلام سید مرتضی سندی رهبر جنبش اسلامی الوفا در تهران برگزار شد. کارمندان و مردم بهرا.

دکتر عدنان گافله، سرکنسول و معاون سیاسی سفارت یمن در تهران در مراسم یادبود شهید سلیمانی گفت:

وی افزود: خداوند در قرآن در مورد جهاد می فرماید آیاتی در مورد تقریب و دوستی وجود دارد و حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس این آیه شریفه را به طور کامل ترجمه کردند و با دشمنان مقابله کردند و داعش و دشمنان را شکست دادند. اسلام.”

دکتر عدنان گافله با بیان اینکه آمریکا دشمن مشترک همه ملت های مسلمان است، گفت: ما دشمنان مشترکی به سرکردگی آمریکا داریم و شهدای زیادی در این راه تقدیم می کنیم و امروز شهدا چراغ راه ملت های مسلمان خواهند بود. «شهدا نقطه اتصال همه ما در جوامع اسلامی هستند.

حجت الاسلام بارانی امام جمعه فارس در مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: اگر همه یک دل، با هم و متحد باشند، مسلماً امت اسلامی این نخواهد بود. ، اگر همه ملت ها به میدان بیایند و به اصول قرآن عمل کنند، دست دشمنان قطع می شود.

حجت الاسلام سیندی رهبر جنبش الوفاء اسلامی بحرین نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت گفت: حاج قاسم سلیمانی به مقاومت در لبنان، یمن و سوریه به همه مظلومان جهان کمک کرده است. یکی از مظلومین دنیا، بحرینی ها هستند، «حاج قاسم با آنها بود.

وی با تاکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در حال تقویت مقاومت است، خاطرنشان کرد: مردم فلسطین مقاومت کردند و سنگسار کردند اما حاج قاسم جرات کرد موشک استفاده کند. در گذشته تنها یک حزب الله لبنان وجود داشت، اما امروز حزب الله در همه کشورها وجود دارد و حاج قاسم در حال ایجاد جبهه مقاومت است.

رهبر جریان الوفاء اسلامی بحرین با بیان اینکه حرکت حاج قاسم برای خداست، تصریح کرد: اثر حرکت و راه حاج قاسم در همه دنیا نمایان شد و جهان از شهادت حاج قاسم ناراحت شد. توسعه نتیجه عمل الهی او بود.

حجت الاسلام سندی، شهید سلیمانی را احیاگر اندیشه و مکتب امام خمینی (ره) دانست و گفت: مردم سراسر دنیا در اوایل انقلاب به حضور امام خمینی (ره) آمدند، اما پس از گذشت 40 سال از تفکر حاج قاسم، این حرکت امام خمینی (ره) تغییر کرد. او زنده شد و خون حاج قاسم اثر کرد و جهانیان از نهضت و تفکر امام راحل یاد کردند و این اثر اخلاص و معنویت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید