اولین کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی در کوم برگزار می شود


ساعت: 17:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902722

رئیس مؤسسه خانواده و تربیت معنوی اسلامی خاتم گفت: نخستین همایش بین المللی خانواده و تربیت معنوی با هدف گسترش تبادلات علمی و بین المللی در حوزه خانواده 7 مهرماه در قم برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سیدمحمدحسین چاوشیان رئیس مؤسسه تربیت معنوی خانواده حاتم در نشست خبری اولین همایش بین المللی خانواده و تربیت معنوی که امروز 28 مهرماه در پژوهشکده دانشگاه خزا برگزار شد، گفت: یکی از نتایج تفاهم نامه مشترک پژوهشکده دانشگاه خزا و مؤسسه خاتم به شرح زیر است. این کنفرانسی بود که در سال 99 به امضا رسید. پس از این تفاهم نامه و مطابق با اجرای آن، کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این همایش افتخار بزرگی برای ام القرای جهان اسلام و تشیع است که در شهر مقدس قم در حال برگزاری است، ادامه داد: در این یک سال شاهد برگزاری بیش از 40 همایش بوده ایم. پیش نشست های مختلف و به پنل های پایانی کنفرانس رسیده ایم. از نکات قابل توجه این همایش استفاده از ظرفیت گسترده حوزه و دانشگاه بود و 60 نفر از اساتید در رشته های مرتبط با اهداف همایش همکاری داشتند.

رئیس مؤسسه خانواده و تربیت معنوی اسلامی خاتم تصریح کرد: یکی از مزیت ها و نکات مهم این همایش مشارکت بیش از 20 حوزه علمیه و مرکز تحقیقات دانشگاهی به عنوان حامیان علمی و معنوی این همایش از جمله دانشگاه شهید بهشتی است. دانشگاه علامه طباطبایی، امام صادق(ع)، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه ادیان و مذاهب، دانشگاه اهل بیت(ع)، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، سازمان دانشگاهیان قرآن کشور، مشاوره و سازمان نظام روانشناسی کشور، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، دانشگاه الزهرا (س)، دانشگاه مازندران، جامعة المصطفی (کارشناسی ارشد)، دانشگاه قرآن و حدیث، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تبلیغ، انجمن تبلیغات و ارتباطات اسلامی، انجمن علوم اجتماعی اسلامی، پژوهشکده زنان و خانواده، پژوهشی مؤسسه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مؤسسه آموزش عالی حوزه علمیه رفیع المصطفی ص) و برخی مراکز دیگر را می توان نام برد.

چاوشیان افزود: این همایش با مجوز ISC به شماره 21630-01210 و توسط پژوهشکده حوزه و دانشگاه و پژوهشگاه خانواده و تعلیم معنوی اسلامی «خاتم» در تاریخ 7 مهرماه از ساعت 8:30 الی 18:00 در محل حوزه و دانشگاه برگزار می شود. پژوهشکده دانشگاه.

وی با اشاره به اینکه تمامی شرکت کنندگان در روز همایش گواهی معتبر دریافت خواهند کرد، یادآور شد: جمیله علم الهادی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سخنرانان اصلی این همایش هستند.

چاوشیان گفت: پنل روانشناسی، رسانه و ارتباطات، علوم اجتماعی، فقه و حقوق، اخلاق و علوم تربیتی و پنل بین المللی از پنل های همایش خانواده و تربیت معنوی است که در این همایش سخنرانانی از چهار قاره اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید