اولین همایش بین المللی خانواده و تربیت معنوی در قم برگزار می شود


ساعت: 09:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904095

رئیس کمیته اجرایی همایش بین المللی خانواده و تربیت معنوی گفت: اولین همایش بین المللی خانواده و تربیت معنوی با سخنرانی همسر رئیس جمهور و دیگر شخصیت های علمی در قم برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه السادات رزاقی در گفت و گو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به برگزاری اولین همایش بین المللی خانواده و تربیت معنوی در کشور، گفت: این همایش روز پنجشنبه 7 مهرماه در محل پژوهشگاه برگزار می شود. مؤسسه حوزه و دانشگاه قم با حضور شخصیت های حوزه و دانشگاه.

وی ادامه داد: در پنل افتتاحیه پس از گزارش تفصیلی روند برگزاری این رویداد توسط دکتر جان زگری، رئیس همایش، در خدمت میهمانان ویژه این رویداد بزرگ علمی، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و سرکار خانم دکتر علم الهادی همسر محترم رئیس جمهور.

رزاقی خاطرنشان کرد: پس از افتتاحیه، سه پنل تخصصی صبح (10 الی 12) و سه پنل تخصصی عصر (14 الی 16) در سالن های بیان، حکمت و معرفت برگزار می شود.

وی افزود: پنل های تخصصی روانشناسی به دبیری دکتر سالاری فر در تالار بیان، پنل ارتباطات و رسانه با مدیریت دکتر نعمتی انارکی در تالار معرفت، پنل فقه و حقوق به مدیریت دکتر کافی امامی در تالار حکمت در همین محل. به وقت صبح و پنل علوم اجتماعی به سرپرستی دکتر خراسانی در تالار بیان، پنل اخلاق و علوم تربیتی به سرپرستی دکتر داودی در تالار معرفت و پنل بین المللی به سرپرستی دکتر رحمتی و دکتر قربانپور در تالار حکمت. عصر به طور همزمان برگزار می شود.

رئیس کمیته اجرایی همایش بین المللی خانواده و تربیت معنوی خاطرنشان کرد: امکان شرکت مخاطبان در مراسم هر پنل به صورت حضوری یا حضوری از طریق ارتباطات مجازی وجود دارد. همچنین لازم به ذکر است برای کلیه شرکت کنندگان در این مراسم گواهینامه معتبر ISC صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید