هوای بسیار خنک توام با مه در سطح استان حاکم می شود

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی اردبیل؛

اداره کل هواشناسی استان اردبیل ضمن صدور اخطاریه نارنجی اعلام کرد: امروز تا صبح یکشنبه دمای هوا نسبتا کاهش می یابد و هوای بسیار خنک در نقاط همراه با مه در استان حاکم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

بر اساس هشدار هواشناسی، در ۲۴ ساعت گذشته اکثر مناطق استان به ویژه بخش‌هایی از نواحی شمالی و مرکزی استان بارندگی قابل توجهی را تجربه کرده‌اند.

بر اساس کارت ها هواشناسی با ادامه فعال بودن این سامانه بارشی از امروز تا ظهر فردا در بیشتر مناطق استان در نقاطی به صورت رگبار و رعد و برق (در مناطق مستعد با احتمال وقوع تگرگ و سیلاب شدید) پیش بینی می شود.

همچنین با توجه به استقرار فشار زیاد بر سطح زمین در منطقه ضمن وزش باد خزری در مقاطعی با سرعت زیاد، طی امروز تا بامداد یکشنبه (9 اردیبهشت) دمای هوا به طور نسبی و هوای بسیار خنک، در نقاطی کاهش می یابد. همراه با مه در استان پیش بینی می شود.

بر این اساس، هوای نسبتا سرد (با حداقل دمای حدود صفر) در ساعات شب و ساعات اولیه صبح در مناطق مرکزی و جنوبی منطقه حاکم خواهد بود.

بر اساس گزارش روز یکشنبه اداره کل هواشناسی اردبیل از شدت ناپایداری جوی به طور موقت کاسته شد. اما باز هم از بعدازظهر و عصر یکشنبه سامانه بارشی تقویت می شود و تا عصر دوشنبه بارش باران (گاهی همراه با رگبار و رعد و برق) در استان پیش بینی می شود.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها