واکنش جالب سردار به هنگام هو شدن توسط هواداران لورکوزن

سردار در مورد دیدار رم و لورکوزن و همچنین آینده حرفه ای خود مصاحبه ای انجام داده است که در ادامه می خوانید.

واکنش جالب سردار به هنگام هو شدن توسط هواداران لورکوزن

ابتدا درباره این دیدار حساس رم و لورکوزن صحبت کنید. واقعاً حیف است که نتوانستید به فینال لیگ اروپا بروید.

می دانستیم که بازی سخت و پرتنشی خواهد بود. رویارویی با تیمی که 48 بازی قبل از ما شکست نخورده بود قطعاً سختی های خود را داشت و البته ما هم به این موضوع واقف بودیم. برای جبران نتیجه بازی اول به زمین آمدیم و همین کار را کردیم. با این حال بدشانس بودیم که گل بیشتری نخوردیم و دروازه دو بار باز شد. باور کنید فاصله زیادی با وقت اضافه و حتی رسیدن به فینال نداشتیم اما فوتبال همین است و این اتفاقاتی که در آن رخ می دهد برای همه مردم دنیا جذاب است.

هنگام تعویض و خروج از زمین با واکنش هواداران لورکوزن مواجه شدید و آنها با تشویق های مداوم خود شما را تا کنار زمین همراهی کردند. آیا این شما را ناراحت نمی کند؟

چرا باید غمگین باشم؟ این در فوتبال طبیعی است. در وقت استراحت 2-0 پیش بودیم و هواداران لورکوزن هم آمده بودند تا صعود را با برد جشن بگیرند. خب آنها هم واکنش نشان دادند اما به عنوان یک بازیکن حرفه ای در آن مقطع و بعد شرایط را درک کردم و حالا به شما می گویم که اصلا ناراحت نیستم. من یک فصل و نیم را با آنها گذراندم و در نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل آنها بازی کردم. من به عنوان یک بازیکن حرفه ای مشکلی با این موضوع ندارم.

فصل گذشته در نیمه نهایی لیگ اروپا با لورکوزن مغلوب رم شدی و این فصل با تیم ایتالیا مقابل مردان آلونسو شکست خوردی. به نظر می رسد بدشانسی شما را از رسیدن به فینال لیگ اروپا باز می دارد.

این یکی از بدشانسی های من است. مثل اینکه حضور من در فینال جادو است (البته با خنده باید بگویم که لورکوزن تیم بزرگی است و این را در آخرین دیدارهایش به وضوح دیدیم). اینکه یک تیم 49 بازی متوالی را نباخت به این معناست که هم بازیکنان خوب و هم سرمربی بزرگی دارد. ژابی آلونسو نشان داده که مربی بزرگی است.

این روزها اخبار مختلفی از آینده شما به گوش می رسد. برخی معتقدند در رم خواهید ماند و برخی معتقدند رم نمی تواند قرارداد شما را دائمی کند. برنامه شما برای انتخاب تیم آینده چیست؟

بعد از بازی لورکوزن الان همه تمرکزمان روی موفقیت در سری آ است تا بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم. این تنها هدف من نیست، بلکه خواسته کل تیم است. بنابراین هیچ چیز در مورد آینده من و اینکه آیا در رم می مانم یا نه مشخص نیست و همه چیز در پایان فصل مشخص خواهد شد.