واکنش جالب جانواریو هنگام اخراج ساپینتو

واکنش جالب جانواریو هنگام اخراج ساپینتو

استقلال در بیست و یکمین دوره لیگ برتر پس از 9 سال موفق شد قهرمان لیگ برتر شود و کاپیتان این تیم جام قهرمانی را به دست آورد. اما مجیدی ترجیح داد به امارات برود و با قهرمانی ادامه ندهد. در این شرایط ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید آبی ها انتخاب شد.

تیم او در لیگ برتر جزو تیم های برتر لیگ برتر است اما او بازی های زیادی را به دلیل محرومیت از دست داده است. در این شرایط به سراغ فابیو جان واریو بازیکن برزیلی و پیشکسوت استقلال رفتیم تا درباره آخرین وضعیت این تیم و تفاوت فرهنگی ساپینتو صحبت کنیم. گفتگوی این بازیکن را می خوانید:

طبق قرعه کشی، استقلال باید به مصاف پارس جنوبی برود. امتیاز شما چیست؟

قرعه خوبی بود همه تیم های حاضر در این مرحله را باید تیم های قدرتمندی دانست چرا که رسیدن به جمع 8 تیم پایانی جام حذفی کار آسانی نیست. امیدوارم هر تیمی شایسته موفقیت باشد و تیم ها بابت زحماتشان دستمزد بگیرند. استقلال با پارس جنوبی بازی خواهد کرد و بازی سختی برای آبی ها خواهد بود. فکر نکنید این بازدید آسان است. جام حذفی جام شگفتی هاست و نمی توان یک تیم را دست کم گرفت. این دیدار فرصتی است تا پارس چنوبی توانمندی های خود را به نمایش بگذارد. این تیم قطعا حریف نزدیکی نخواهد بود.

چه انتظاری از تیم در جام حذفی دارید؟

امیدوارم استقلال مثل لیگ با برنامه در جام حذفی حاضر شود چون پتانسیل و ظرفیت دارد و قطعا می تواند قهرمان شود. استقلال در حال حاضر توانایی بالایی دارد. بازیکنان باکیفیت زیادی در این تیم حضور دارند که استقلالی ها امیدوارند تیم محبوبشان در هر دو جام بدرخشد.

وضعیت فعلی استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

اتفاقات خوبی برای استقلال در لیگ افتاد. قهرمانی در لیگ گذشته بار روانی را از دوش استقلال برداشت. ساپینتو اما با ارائه راهکار مناسب، انسجام تیمی را افزایش داد و با بالا بردن سطح ذهنی، این تیم را به پیروزی های پیاپی رساند. امیدوارم استقلال به روند خود در لیگ ادامه دهد.

فکر می کنید حاشیه های مربوط به غیبت ساپینتو روی تیم تاثیر گذاشته است؟

اگر ساپینتو بیشتر روی مسائل فنی تمرکز کند، شانس قهرمانی استقلال بیشتر می شود. ساپینتو آدم بسیار خوبی است، اما شاید تفاوت های فرهنگی باعث شد که این حاشیه ها شکل بگیرد و او دچار محرومیت شود.

دیدگاهتان را بنویسید