مشکل بزرگ استقلال و ساپینتو از نظر فابیو جانواریو

مشکل بزرگ استقلال و ساپینتو از نظر فابیو جانواریو

فابیو جانواریو بازیکن سابق استقلال می گوید اگر باشگاه بتواند نقل و انتقالات را تکمیل کند، هواداران می توانند به نتیجه موفقیت آمیز با ریکاردو سایپانتو امیدوار باشند. گفت و گو با او را در ادامه می خوانید:

آیا استقلال در هفته اول لیگ باید به مصاف سپاهان برود؟

یکی از جذابیت های لیگ است که دو مدعی جدی قهرمانی باید در همین هفته اول به مصاف هم بروند. و زیبایی آن این است که نتیجه این بازی قهرمان فصل را مشخص نمی کند، اما قطعا می تواند در پایان فصل روی خوش شانسی هر دو تیم تاثیر بگذارد.

تقابل دو سرمربی خارجی نیز قابل توجه خواهد بود.

بله تقابل ساپینتو و مورایس که جذاب ترین مربیان این فصل هستند در همین هفته اول جالب است. شاید خیلی از ما از جمله خودم دوست داشته باشیم تقابل این دو را در لیگ ایران ببینیم و حالا مشخص شده که برای رسیدن به این هدف نباید خیلی منتظر بمانیم و به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

شرایط نقل و انتقالات تیم را چگونه ارزیابی می کنید؟

استقلالی ها بازیکنان زیادی را جذب کرده اند اما به نظر می رسد هنوز ترکیب کاملا متعادل نیست و برای این منظور حداقل به دو بازیکن دیگر در خط هافبک نیاز است. مهدی پور اگرچه یک هافبک مدرن است، اما پست ویژه او هافبک دفاعی است و استقلال برای هدایت حملات و حرکات رو به جلو به یک بازیکن طراح برای پست هافبک هجومی نیاز دارد. همچنین یک وینگر دیگر در جناح چپ برای تکمیل ترکیب مورد نیاز است و امیدوارم مدیران باشگاه هر چه زودتر برای جذب این دو بازیکن اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید