مشکل بزرگ استقلال و ساپینتو مشخص شد

مشکل بزرگ استقلال و ساپینتو مشخص شد

صدیق ورمزیار درباره محرومیت استقلال در دیدار مقابل پیکان گفت: استقلال مقابل حریف نتیجه خوبی نگرفت و فقط توپ را زیاد در اختیار داشت. در واقع توپ و تیرهای میدان را در اختیار آبی پوشان قرار دادند و با نمایش یک بازی بسته و تدافعی به دنبال کسب امتیاز بودند و در نهایت به گل رسیدند.

وی افزود: البته استقلالی ها باید بدانند که جام به بازی خوب یا تیمی تعلق نمی گیرد که مالکیت توپ بیشتری داشته باشد، بلکه جام قهرمانان به تیمی می رسد که نتایج خوبی کسب کند و بیشترین امتیاز را کسب کند. .

کاپیتان سابق استقلال ادامه داد: من این استقلال را تازه و کامل نمی بینم، عدم هماهنگی بازیکنان و عدم ترکیب مناسب همه این بازیکنان جای تعجب دارد. تیم ساپینتو مشکلاتی دارد و اگر این مشکلات حل نشود خیلی سخت می شود و دیگر مدعی نخواهد بود.

مدافع سابق ابی پوشان خاطرنشان کرد: افت امتیاز در هفته های ابتدایی تیم را از بالای جدول دور کرده و کار آنها را سخت می کند. البته این تیم می تواند این مشکلات را حل کند. ساپینتو باید این هفته مقابل نساجی جبران کند تا هواداران را امیدوار کند.

ورمزیار درباره مشکل استقلال گفت: این تیم در چند پست کمبود دارد که مهم ترین آنها کمبود هافبک یا بازیساز طراح است. با استفاده از هوش چنین هافبکی، تیمی که در اختیار دارد می تواند زمین بازی را تغییر دهد و حملات مختلفی را طراحی کند.

کاپیتان سابق استقلال در پایان گفت: ساپینتو باید هر 3 امتیاز بازی نساجی را کسب کند و از آنجایی که لیگ به دلیل اردوی تیم ملی تعطیل است باید نهایت استفاده را ببرد و نقاط ضعف تیم را برطرف کند. تا استقلال در شرایط خوبی قرار بگیرد

دیدگاهتان را بنویسید