مشکل بزرگ استقلال مشخص شد؛ استقلال خارجی جدید از استقلال مردم انتقاد می کند

مشکل بزرگ استقلال مشخص شد؛  استقلال خارجی جدید از استقلال مردم انتقاد می کند

ستار همدانی نظراتی درباره وضعیت استقلال در مسابقات لیگ برتر، بازیکنان خارجی و جایگاه دروازه بانان این تیم دارد که در ادامه می خوانید:

* برخی مشکلات ساختاری و فنی همچنان در باشگاه وجود دارد. خوشبختانه تیم جدیدی تشکیل شده که از بازیکنان جوان و با انگیزه بهره می برد و برای هماهنگی آنها زمان می برد.

* هافبک موتور محرکه هر تیمی است و نقطه ضعف اصلی استقلال را در میانه میدان می بینم. هافبک های ما باید دوندگی و جنگندگی بیشتری داشته باشند و بازی بهتری داشته باشند. من در مورد کیفیت رودی زاستد تردید دارم، اما کوین یامگا بازیکن بسیار خوبی است.

* خوشبختانه در عرض دو هفته امتیاز استقلال همانند رقبا از دست رفت. استقلال باید هفته به هفته بهتر شود و فکر می کنم امسال رقابت سختی برای قهرمانی در پیش خواهد بود. گل گهر، سپاهان و پرسپولیس تیم های خیلی خوبی را بسته اند و استقلال آسان نخواهد بود.

* مظاهری و سید حسین حسینی دو دروازه بان بزرگ فوتبال ایران هستند و نمی توان توانایی های آنها را نادیده گرفت. رضایی عملکرد بسیار خوبی داشت و به ما قول داد که استقلال سه دروازه بان آماده دارد. این سه بازیکن باید مدیریت شوند و کادرفنی باید ببیند که آیا می توانند این کار را انجام دهند یا خیر. البته برخی می گویند حضور دو دروازه بان با کیفیت در یک تیم هم مشکل ساز است.

دیدگاهتان را بنویسید