مشکل استقلال مشخص شده است روز جدید

مشکل استقلال مشخص شده است

ایمان عالمی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تساوی بدون گل آبی های پایتخت مقابل نساجی مازندران در هفته بیستم لیگ برتر گفت: دیدار پر استرسی بود. هر دو تیم سه تاکتیک دفاعی انجام دادند. استقلال به دنبال بردی بود که بتواند صدر جدول را محکم نگه دارد.

وی ادامه داد: هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند و استقلال چندین موقعیت خوب داشت اما نساجی موفق شد خوب دفاع کند. استقلال تعویض های به موقع انجام داد اما نساجی عملکرد خوبی داشت و مانع از گلزنی آبی ها شد. در این شرایط فکر می کنم مسابقات لیگ برتر جذاب تر شود و امیدوارم استقلال بتواند مسیر خوبی را برای قهرمانی در نهایت طی کند.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل ناکامی استقلال در نساجی چه بود؟ وی خاطرنشان کرد: همه بازیکنان تمام تلاش خود را کردند. خط هافبک و خط دفاعی استقلال کار را انجام داد اما مهاجمان در ضربات پایانی بی دقت بودند. در بازی های پر استرس، این امر گاهی منجر به از دست دادن موقعیت های تیمی می شود. علیرضا حقیقی هم در چند موقعیت واکنش های خوبی داشت.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه مشکلات استقلال زیاد است و با توجه به اینکه 2 سرباز از این تیم در جمع آبی پوشان حضور ندارند، کادر فنی همچنان کادر خوبی دارد و باید دید چه اتفاقی می افتد. برای آبی پوشان اتفاق افتاد.» این مهم است و امیدوارم استقلال راه درستی را طی کند.

دیدگاهتان را بنویسید