مشکل عمده استقلال خرید خارجی مشخص شده است

مشکل عمده استقلال خرید خارجی مشخص شده است

تیم فوتبال استقلال تابستان سال گذشته پس از گذراندن یک فصل عجیب در لیگ بیستم به آرامش رسید و مدام با تغییرات بازیکنان، مربیان و مدیران مواجه است و با وجود جدایی چند ستاره مهم و تاثیرگذار به خصوص در خط حمله، باز هم امیدوار است. شروع به جذب چند بازیکن جدید کرد.

در تابستان 1400، استقلال تاکنون دو بازیکن خارجی به نام های آرتور کوئین یامگا و رودی زستد را به تیم خود اضافه کرده است. یمگای 25 ساله در اولین دیدار به میدان آمد و توانست دو بار در ورزشگاه فولادشهر دروازه ذوب آهن را باز کند و 3 امتیاز لازم برای استقلال را به دست آورد.

اما این بازیکن در گام دوم مقابل تراکتورسازی نتوانست عملکرد بازی قبل را تکرار کند و مهره بی طرفی بود. او در سومین بازی خود برای استقلال مقابل فجرسپاسی یک پنالتی به ثمر رساند اما در جریان بازی همچنان نتوانست شیرازی ها را تهدید کند. یمگا در دیدار مقابل نساجی و در غیاب وریا گفوری به جناح راست منتقل شد. این بازیکن فرانسوی اگرچه معکوس بازی می کرد اما موقعیت های خوبی داشت اما هر بار با بی دقتی و تعلل توپ را به دستیاران نساجی پاس می داد و ردی از سرعتی و فیزیکی سابق نشان نمی داد.

برخی از کارشناسان دلیل درخشش یامگا در اولین بازی خود را سبک ناشناخته فوتبال او می دانند و حالا این سوال مطرح شده که آیا این بازیکن برای چندین پست توسط حریفان آنالیز و شناسایی شده است؟ یا حساسیت بیش از حد حریف به این بازیکن باعث شد او را در محاصره بازیکنان حریف ببینیم؟

باید دید فرهاد مجیدی برای پایان دادن به این ابهامات و بازگشت بازیکنش به فرم ایده آل سابق چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید