مشکل پرسپولیس یک روز جدید مشخص شد

مشکل پرسپولیس مشخص شد

رضا نوروزی در مورد تساوی پرسپولیس و ذوب آهن در اصفهان و کاهش شانس سرخپوشان برای قهرمانی مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید:

* با نتایج این هفته کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت شده و حالا این تیم شانس بسیار کمی برای تکرار قهرمانی دارد. البته پرسپولیس در پنج سال با اقتدار قهرمان شد و این کار هر تیمی نیست. زیبایی فوتبال هم همین است و اگر پرسپولیس قهرمانی را از دست بدهد قابل نقد نیست. می بینید که خیلی از تیم های معروف اروپا چندین سال است که قهرمان نشده اند و مهم ترین نمونه آن منچستریونایتد است. همین استقلال نزدیک به 10 سال است که قهرمان لیگ برتر نشده است.

* تغییر کادر فنی همیشه مشکلات خودش را دارد. در ایران که گزینه خاصی وجود ندارد و اگر باشگاه بخواهد کادر فنی را عوض کند باید مربی ای مثل برانکو بیاورد. اگر قرار است مربی خارجی بیاید باید فردی را انتخاب کنند که نام و سابقه خوبی داشته باشد، البته آوردن چنین مربی به مرحله فعلی به مشکلات خودش مربوط می شود.

* پرسپولیس امسال با کمبود بازیکن مواجه شد چرا که خریدهای این تیم خوب نبود و نتوانست کمکی به تیم کند برخلاف خریدهای استقلال که به این تیم کمک کرد. در خط حمله نیز پرسپولیس با کمبود گلزن مواجه بود و مصدومیت الحایر کار را سخت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید