مشکل بزرگ پرسپولیس مشخص شد; اعتراف تلخ کاپیتان

مشکل بزرگ پرسپولیس مشخص شد;  اعتراف تلخ کاپیتان

صحبت از مشکلات فنی پرسپولیس زیاد است و قطعا بسیاری از بحث ها درست است. با این حال به نظر می رسد بازیکنان پرسپولیس از نظر بدنی کمی ضعیف هستند.

افت تعداد سرخپوشان در نیم فصل دوم مسابقاتی که در این فصل شاهد بودیم کاملا محسوس است و امید عالیشاه نیز پس از بازی با گل گهر سیرجان این موضوع را تایید کرد. آلیشیا که دو دیدار اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، پس از بازی مقابل سیرجانی گفت: امیدوارم مشکل بدنی تیم در تعطیلات حل شود.

به نظر می رسد امسال تمرینات تدارکاتی پرسپولیس تحت تاثیر دو بازی استقلال آسیایی تاجیکستان و الهلال قرار گرفته و سرخپوشان در اجرای کامل و دقیق برنامه های تمرینی خود ناکام مانده اند. همین مشکل باعث شد تا قرمزها از افت بدنی در دقایق پایانی مسابقه لذت ببرند.

در همان بازی با گل گهر بازیکنی مثل عیسی الحطر مشخصا در دقایق پایانی دچار مشکل شد. با این حال بدنسازی خوب قرمزها یکی از دلایل موفقیت آنها در فصول اخیر است.

پرسپولیس در تمام این سال ها به دلیل حضور مستمر در لیگ قهرمانان آسیا و صعود در مراحل بالای این رقابت ها بیش از هر تیم ایرانی دیگری به میدان رفته است اما هرگز با شرایطی مثل امروز مواجه نشده است. باید دید با وقفه دو هفته ای لیگ این مشکل حل می شود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید