اعتراف تلخ یحیی پس از شکست پرسپولیس

اعتراف تلخ یحیی پس از شکست پرسپولیس

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان که منجر به برتری یک بر صفر میهمان شد، اظهار داشت: ابتدا باید از همه هواداران عذرخواهی کنم که نتوانستیم با یک بازی گرم و گرم رضایت آنها را جلب کنیم. حضور پرشور و شرمنده هستیم.»

وی افزود: نیمه اول خوب بازی نکردیم و تحت تاثیر حریف بودیم. ما 10 نفره پنالتی شدیم اما در نیمه دوم بازیکنان ما شجاعانه بازی کردند و مقابل سپاهان به شدت دفاع کردند. شرایط بازی در این نیمه سخت بود و به حریف فرصت ندادیم. در چند دقیقه گلی خوردیم که نتوانستیم آن را جبران کنیم. من به عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم افتخار می کنم. شکست در آن زمان بد بود و قهرمانی را برای ما سخت کرد و فاصله امتیازی بیشتر شد. ما نباید ناامید شویم و باید بیشتر تلاش کنیم و چیزی که از بازیکنان می خواهم این است که از کار خود ناامید شوند و فکر نکنند که قهرمانی را از دست داده اند. امیدواریم بتوانیم در آینده جبران کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت مرتضی پورعلیگنجی اظهار داشت: خبری ندارم و باید ام آر آی انجام دهد، او از ناحیه گردن مصدوم است و همچنان در بیمارستان بستری است.

گل محمدی در خصوص مشکلات مالی باشگاه و نگرفتن دستیاران خارجی خود گفت: بازی را باختیم و موفق به گلزنی نشدیم بنابراین فکر نمی کنم حرف من شنیده شود در هر باشگاهی که تیمش بخواهد برنده شود. قهرمانی و انجام روزهای خوب برای هواداران، همه باید کار خود را به درستی انجام دهند. فعلاً در مورد این بحث ها حرفی برای گفتن ندارم و باید ببینیم چه می شود.

وی در مورد عدم شرکت در نشست های خبری در چند جلسه اخیر به دلیل برخی مزاحمت ها و اینکه الان که به جلسه آمده چه گلایه هایی دارد، گفت: در چند ماه اخیر یک اتفاقی افتاده است. نمی خواهم مشکلات را باز کنم، هم در داخل تیم و هم بیرون آن و با توجه به شرایطی که در داوری داشتیم مشکلات زیادی وجود دارد. ما توسط داوران ضربه خورده ایم و در بحث اشتباهات داوری قطعا تیم ما در صدر جدول است.

گل محمدی ادامه داد: تیم ما شکست خورد و اگر بخواهیم حرفی بزنیم شاید هیچکس به این مسائل اهمیت ندهد اما من باید مثال بزنم. در پنج دقیقه پایانی بازی امروز داور دو خطای آسان به سپاهان داد. بازیکن بالای سر کمال سغده نیا رفت اما اشتباه بازیکن ما را گرفت یا عیسی آل کثیر از کنار بازیکن حریف گذشت اما اشتباه عیسی را گرفت. در آن دقایق تیم ما تحت فشار بود و داور به راحتی بازی را به سپاهان داد. شاید کسانی که این مشکلات را در ورزشگاه یا تلویزیون دیده اند متوجه نشوند، اما آنهایی که در فوتبال حضور داریم متوجه می شوند. صحنه های زیادی بود اما من یک مثال از پنج دقیقه آخر زدم. در جاهایی که می توانست امتیاز بدهد، نه می داد و نه به شدت محکوم می کرد. حتما این دو مورد را بررسی کنید. خیلی راحت بازی را به حریف دادند. نمی خواهم درباره بحث های گذشته صحبت کنم و در ابتدای صحبتم گفتم شرمنده هواداران هستم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه با توجه به اختلاف امتیازی تیمش با سپاهان در لیگ برتر، آیا تمرکز بیشتری روی مسابقات جام حذفی خواهد داشت، یادآور شد: برای هر دو جام باید همین کار را انجام دهیم. برای تمرکز و مبارزه. درست است که فاصله زیاد است، اما ما تسلیم نمی شویم و ناامید نمی شویم. ما هر دو کاسه را از دست نمی دهیم و تنها راهی که می توانیم انتخاب کنیم این است که امتحان کنیم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال گفت: قبل از بازی اتفاقات بدی از جمله مصدومیت و بیماری بازیکنان برای ما افتاد. برخی از بازیکنان روی نیمکت می توانستند هر کدام 5 دقیقه بازی کنند. جراحات و بیماری های بد در برخی مواقع به ما ضربه می زد، بنابراین کار سخت بود. متاسفانه شرایط خوبی روی نیمکت نداشتیم و بازیکنانی مثل وحدت حنان اف و گلسیانی می توانستند پنج دقیقه بازی کنند. همچنین سپاهان در نیمه اول خوب بازی کرد و ما تحت تاثیر آنها بودیم. بعد از اینکه ۱۰ نفره شدیم، خوب بازی کردیم اما در دقایقی یک گل دریافت کردیم که نتوانستیم آن را جبران کنیم.

وی درباره عجیب بودن مصدومیت بازیکنان پرسپولیس از جمله سعید صادقی و شیخ دیابته خاطرنشان کرد: محمد عمری مصدومیت مزمن دارد و پس از استراحت بهبود می یابد اما دوباره تحت فشار خواهد بود. آسیب‌دیدگی بخشی از چیزی است که بازیکنان با آن برخورد می‌کنند. متاسفانه مصدومیت برخی از بازیکنان ما طولانی شد. این واقعا کار را سخت کرده است، اما با تعطیلی لیگ فرصت خوبی برای بهبودی و آوردن مصدومان وجود دارد. مصدومیت بخشی از فوتبال است و اجتناب ناپذیر است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه تفاوت زیادی بین نیمکت نشینان و بازیکنان اصلی وجود دارد، گفت: اعتقاد زیادی به این سوال ندارم. بازیکنانی که در اختیار داریم در زمین بازی برابر هستند. در هر تیمی سه یا چهار بازیکن می توانند استثنایی باشند. بازیکنانی که بیشتر بازی کرده اند بیشتر در بازی حضور دارند و اعتماد به نفس دارند. وقتی تغییراتی ایجاد می شود و بازیکن وارد زمین می شود با شرایط بازی فاصله زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید