اعتراف تلخ یک شهروند پرسپولیسی پس از شکست مقابل استقلال

اعتراف تلخ یک شهروند پرسپولیسی پس از شکست مقابل استقلال

دانیال اسماعیلی فر مدافع راست پرسپولیس پس از برد یک بر صفر تیمش در دربی صدم مقابل استقلال گفت: با توجه به حساسیت های جدول می دانستیم بازی سختی داریم و تساوی کمکی به هیچ کدام از تیم ها نمی کند و خدا موفق شد. برای گرفتن شکر استقلال در هفته های اخیر نتایج خوبی داشت و شرایط خوبی داشت اما خدا را شکر به آنچه می خواستیم رسیدیم.

دفاع راست تیم فوتبال پرسپولیس درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: نباید از واقعیت فرار کنیم. واقعیت این است که قهرمانی دست ما نیست، اما باید تلاش کنیم امتیازاتمان را جمع کنیم و منتظر نتایج سپاهان باشیم و ببینیم سپاهان چه نتایجی خواهد گرفت و بعد منتظر باشیم ببینیم کدام تیم قهرمان می شود. ادامه خواهیم داد.

او درباره صحنه برخورد توپ به دست گلچیانی و پنالتی گرفتن استقلالی گفت: من آن صحنه را ندیدم.

دفاع راست تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه استقلال و پرسپولیس در سال های اخیر بال های خوبی داشته اند، گفت: به نظر من استقلال و پرسپولیس دوست دارند دفاع چپ و راست تیم را در خط حمله داشته باشند اما من یک بازیکن بودم. دفاع راست هم در روزی که باید از خودم دفاع می کردم خیلی زیاد بودم. این موضوع مهمتر از حمله بود و بازی با استقلال مسابقه ای بود که من باید از آن دفاع می کردم و وظایف دفاعی من خیلی بیشتر از وظایف هجومی ام بود. و خدا را شکر جلوی هواداران مرا شستند.

دیدگاهتان را بنویسید