اعتراف تلخ: استقلال امسال کارساز نخواهد بود

اعتراف تلخ: استقلال امسال کارساز نخواهد بود

علیرضا اکبرپور درباره شرایط استقلال پس از 14 هفته از رقابت های لیگ برتر گفت: استقلالی ها با بازی ها مشکل دارند و هافبک های این تیم نمی توانند برای مهاجمان موقعیت ایجاد کنند و توپ های مناسبی برای آنها ارسال نمی کنند. در واقع هافبک ها گیج شده اند و انتقال توپ به دفاع سوم حریف به خوبی انجام نمی شود.

وی افزود: استقلال مشکلات زیادی دارد که باید توسط مدیریت و کادر فنی برطرف شود. برخی از بازیکنان نسبت به گذشته بسیار افت کرده اند. مثلا مهدی کایدی با بازیکنی که در گذشته بهترین گلزن استقلال بود تفاوت زیادی دارد.

اکبرپور همچنین خاطرنشان کرد: نبود هافبک بازیساز به استقلال ضربه زد. این تیم قدرت خط میانی و خط میانی ندارد. متأسفانه استقلالی ها در تعطیلات خود توانستند کارهای تاکتیکی و ترکیبی را تمرین کنند اما در مسابقات دیدیم که نقاط ضعف برطرف نشد.

مهاجم سابق پوشان درباره دیدار تراکتورسازی مقابل استقلال در هفته پایانی نیم فصل گفت: با این روندی که استقلال در پیش گرفته بعید می دانم شاگردان ساپینتو در تبریز موفق شوند. شاید این مسابقه با تساوی تمام شود اما تیمی که می خواهد قهرمان شود یا از عنوان قهرمانی استفاده کند باید از همه تیم ها امتیاز بگیرد. متاسفانه با این سبک بازی که استقلال در پیش گرفته، فکر نمی کنم استقلال امسال موفق باشد.

دیدگاهتان را بنویسید