موضوع تبدیل به اعتراف تلخ سرمربی سرخ ها شد: لیاقت ما این بود!

موضوع تبدیل به اعتراف تلخ سرمربی سرخ ها شد: لیاقت ما این بود!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از تساوی 2-2 مردانش مقابل فولام در بازی اول هفته ابتدایی فصل 2022-2023 لیگ برتر، اذعان کرد که خوشحال است تیمش حداقل یک امتیاز از بازی گرفته است.

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر یک امتیاز به کریون کوتیج برد و دو بار از حریف تازه صعود کرده خود عقب افتاد. به همین دلیل همسر سرمربی آلمانی این تیم از نتیجه بازی ابراز رضایت کرد.

کلوپ در پایان بازی گفت: بهترین چیز در مورد این بازی نتیجه بود زیرا با وجود اینکه بازی بسیار بدی انجام دادیم یک امتیاز گرفتیم. رویکرد بازیکنان در ابتدای بازی درست بود. ما می‌خواستیم برای پس گرفتن توپ بجنگیم، اما فکر نمی‌کنم آسان باشد. نتیجه مسابقه بد نیست به خصوص که مستحق بیشتر از این یک امتیاز نبودیم. با این حال معتقدم عملکرد ما هنوز جای پیشرفت زیادی دارد.

کلوپ همچنین به طور غیرمستقیم اعتراف کرد که توسط بازیکنانش خجالت زده شده است در پاسخ به سوال بعدی خبرنگاران که در بین دو نیمه به بازیکنان چه گفته است. او گفت: “خب، شما (به عنوان یک مربی) همیشه مجبور نیستید بازیکنان خود را در آغوش بگیرید. ما معمولاً در نیمه اول بازی بهتر بودیم و به آنچه شایسته بودیم رسیدیم. نمی خواهم بگویم بازیکنان ما لیاقتش را نداشتند، اما وقتی بازی را برخلاف برنامه خود شروع می کنید، کار سخت می شود. همه بازیکنان ما تحت فشار بودند. نتوانستیم از خطوط دفاعی حریف عبور کنیم. ما هرگز آن لحظه حیاتی را برای سرعت بخشیدن به بازی خود پیدا نکردیم. با توجه به موقعیت‌های خطرناک‌تری که داشتیم، می‌توانستیم بازی را ببریم، اما چنین نتیجه‌ای برای ما خیلی زیاد بود.»

لیورپول یک امتیاز از بازی خود مقابل فولام به دست آورد و هر دو گل آنها در آن بازی از داروین نونس ستاره اروگوئه ای جدید تیم بود که با محمد صلاح، مهاجم قرمزپوش مصری مرسی ساید کار می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید