جایگاه خود را بدانید و ثابت کنید که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارید!


ساعت: 13:23
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1820956

اسپانسر فدراسیون تا المپیک پاریس تعویض شد.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: باید بجنگی تا ثابت کنی لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را داری.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، روز گذشته (شنبه 20 فروردین ماه) اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال مردان برای حضور شایسته در رویدادهای پیش رو در سالن والیبال آغاز شد. فدراسیون.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نیز با خیر مقدم به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در این اردو خطاب به ملی پوشان گفت: والیبال ایران به ویژه تیم ملی بزرگسالان اتفاقات مهم زیادی در پیش دارد. “ما برای بازی های تدارکاتی و دوستانه پیش بینی کرده بودیم که علاوه بر جام واگنر، احتمالا یک سفر به کانادا برای انجام چند بازی در آنجا خواهید داشت. اگر این سفر نهایی شود، قبل از جام جهانی به کانادا سفر خواهید کرد. ما طبق برنامه باشگاهی او شش ماه پرکار برای تیم های ملی والیبال مردان و زنان پیش رو داریم.

وی ادامه داد: شما شایسته بودید و نظر کادر فنی را جلب کردید و به اردو دعوت شدید. پوشیدن پیراهن تیم ملی برای شما باعث افتخار بود. بسیاری از شما بازیکنان در تیم های ملی جوانان حضور داشته اید و اکنون به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده اید. کادر فنی تیم ملی شما را از زمان نونهالی می شناسد و به همین دلیل مطمئن هستم که روابط خوبی بین بازیکنان و کادر فنی برقرار خواهد شد.

این داور گفت: تیم ملی بزرگسالان برای مردم کشور بسیار مهم و ارزشمند است. البته همه رده های سنی برای مردم ارزشمند است اما رده سنی بزرگسالان ویترین کامل ملی پوشان والیبال ایران است و مردم به این تیم نگاه می کنند و از این تیم انتظار دارند. تیم ملی سال گذشته قهرمان مسابقات قهرمانی سراسری آسیا شد و امسال این تیم راهی لیگ ملت ها، جام جهانی و بازی های آسیایی می شود. از دو دستیار غیرایرانی برای کمک به کادر فنی ایران دعوت کرده ایم.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: مسئولیت بازیکنان فعلی تیم ملی سنگین است چرا که شما رد پای بزرگانی گذاشتید که باعث افتخار والیبال ایران شدند. البته در بین شما بازیکنان باتجربه ای هم هستند اما نسل جدیدی با تیم ملی والیبال شروع به همکاری می کند که باید جایگاه خود را بشناسد و ثابت کند که شایسته دعوت به تیم ملی والیبال بزرگسالان است. هر یک از شما مسئولیت مهمی دارید که باید از آن قدردانی کنید. البته تیم های مختلفی از شما به لیگ ملت ها، جام جهانی، بازی های آسیایی و بازی های کشورهای اسلامی اعزام خواهند شد.

وی افزود: بی شک بی دلیل دعوت نشدی، شایستگی دعوت به تیم ملی بزرگسالان را داشتی. رقابت‌های پیشرو میدان‌های جنگی هستند که باید برای یک نبرد سخت آماده باشید. سایر تیم ها در دیدارهای پیش رو با تمام توان بازی خواهند کرد. جنگ مهمی در پیش است و طبق فرمت جدید فدراسیون جهانی والیبال، هر مسابقه برای رنکینگ جهانی تیم ها مهم است. نمی توان گفت این بازی اهمیتی ندارد، حضور تیم ایران در المپیک 2024 بر اساس رنکینگ ایران در رنکینگ قاره ای و جهانی است.

داوری تاکید کرد: تیم ملی والیبال ژاپن اکنون با 10 امتیاز اختلاف در رده یازدهم جهان قرار دارد و تیم ملی ایران در رده دهم قرار دارد، بنابراین باید تلاش کنیم جایگاه تیم ایران را اول حفظ کنیم و پیشرفت کنیم. آن را در صورت امکان این برای کسب سهمیه المپیک بسیار مهم است.

وی افزود: نیروی فعلی والیبال که ایران یکی از آنهاست برای هر بازی برنامه دارد و پیروزی برای آنها مهم است تا بتوانند جایگاه خود را در رنکینگ جهانی حفظ کنند. پس باید بجنگی تا ثابت کنی لیاقت حضور در تیم ملی را داری. بازیکنان زیادی در لیگ برتر ایران بودند که لیاقتش را داشتند اما به دلیل اینکه شایستگی بیشتری داشتید به تیم ملی دعوت شدید. شرایط را برای آمادگی بهتر تیم های ملی فراهم می کنیم فردا بالغ بر 70 بازیکن در قالب سه تیم (پسر و دختر و دختر و دختر) به مسابقات کورناک کاپ ایتالیا و اردوهای خارجی اعزام می شوند. قرار است تمامی تیم ها با آمادگی کامل در مسابقات پیش رو شرکت کنند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: خیلی مراقب باشید، امسال چند بازیکن خوب در لیگ حضور نداشتند و برخی دیگر در تیم ملی حضور نداشتند. تلاش زیادی برای رسیدن به آمادگی جسمانی مطلوب انجام شد و عدم تمرکز باعث آسیب هایی می شود که ترمیم آن ها بسیار سخت است. با انگیزه کامل در تمرینات شرکت کنید، انگار می خواهید مسابقه دهید. تمرینات را نمی توان ساده گرفت و سپس با قدرت کامل در مسابقه شرکت کرد. خوشبختانه امیرهوشبر که تجربه بسیار خوبی در هدایت تیم ملی والیبال ایران دارد همچنان در خدمت این تیم است و کل کادر فنی منسجم و خوب در کنار بازیکنان است. مطمئنم با اراده شما (بازیکنان) تیم قدرتمندی برای مسابقات آینده آماده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید