به پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار می کنم

به پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار می کنم

شاید بتوان حامد پاکل را یکی از ناراضی ترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل نامید. مهاجم لرستانی پرسپولیس که 10 گل برای آلومینیوم در لیگ بیستم به ثمر رساند نیز شروع خوبی در ترکیب یحیی گل محمدی داشت. پاکدل کار خود را با گلزنی در پرسپولیس (مقابل فولاد خوزستان) آغاز کرد، اما مصدومیت او باعث شد تا در اکثر بازی های نیم فصل نتواند به میدان برود اما در لیگ برتر 5 گل برای تیمش به ثمر رساند.

حالا این مهاجم با انگیزه های متفاوت برای فصل آینده نایب قهرمان و برترین گلزن است.

اول از خودت بگو؟ آیا از عملکرد حامد پاکل در لیگ تازه به پایان رسیده راضی هستید؟

آقای یحیی کادرفنی و هواداران پرسپولیس باید راضی باشند. شاید اگر بدشانسی یا مصدومیت نداشتم با کمک هم تیمی هایم گل های بیشتری می زدم. البته شما از قول من می نویسید من به پوشیدن پیراهن تیم پرافتخار پرسپولیس افتخار می کنم و …

فکر می کنی چرا پرسپولیس قهرمان نشد؟

صحبت های لازم توسط مربیان و بزرگان پرسپولیس انجام شد. نمی خواهم بگویم توجیه دارند اما اگر شرایط پرسپولیس مثل برخی تیم ها یا حداقل عادی بود، مطمئن باشید قهرمان می شدیم. مطمئن باش!

چه شرایطی؟ میشه بیشتر توضیح بدی

نیازی به توضیح ندارم که پرسپولیس چه شرایط سختی را تجربه کرد. من گفته ام که قبلاً چیزهایی گفته شده است و فقط می توانم بگویم که این تیم، این کادرفنی و این بازیکنان شایسته احترام بیشتری هستند.

اما آیا هواداران پرسپولیس انتظار پیروزی این تیم را داشتند؟

ما هواداران خوب و باهوشی داریم که همه چیز را می دانند. هواداران ما به خوبی می دانند که یک سری اتفاقات عجیب چگونه پرسپولیس را آزار داد و به نفع رقبای ما شد. پرسپولیس در لیگ بیست و یکم خیلی تنها بود و هواداران ما هم به این موضوع دست زدند. در چند سال اخیر می توان گفت چند تیم در زمین بی طرف یا بدون تماشاگر بازی می کردند در حالی که رقبا در همان زمان تماشاگر داشتند! صحبت های زیادی وجود دارد، اما فکر می کنم همه چیز را باید فراموش کرد.

برای فصل جدید چه برنامه ای دارید؟

ببینید آسمان پرسپولیس بعد از 5 قهرمانی کمی ابری شده است اما این ثابت نیست. به زودی خورشید خواهد آمد و معتقدم پرسپولیس فصل آینده قهرمان فوتبال ایران خواهد شد. آن را فراموش نکن.

برای فصل آینده چه برنامه ای دارید؟

اهداف شخصی و فردی باید بعد از اهداف تیمی باشد. اولویت همه ما قهرمانی پرسپولیس است اما انگیزه های جدید و متفاوتی هم دارم. فصل جدید فصل مهمی برای من است و شاید یکی از مهم ترین فصل های زندگی ورزشی من باشد. می خواهم با کمک هم تیمی هایم بهترین عملکرد را داشته باشم و اجازه بدهم تیم به قهرمانی و موفقیت دست پیدا کند.

درباره جدایی فرهاد مجیدی از استقلال نظری داری؟ آیا این به نفع شماست یا خیر؟

هیچ نظری ندارم. تمرکز ما فقط روی فصل پیش رو، تمرین و مسابقات پرسپولیس است و بس!

و حرف آخر؟

پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده و بزرگترین سرمایه یا نیروی محرکه تیم ما هواداران هستند. لیگ بیست و دوم لیگ ویژه و هیجان انگیزتری است زیرا جلوی چشم تماشاگران برگزار می شود و می خواهم هر هفته شادی را به خانه این عزیزان بیاورم. ما می خواهیم با قهرمانی در جام حذفی و قهرمانی این مشکل را جبران کنیم و صمیمانه دستی به هواداران برای حمایت از آنها دراز می کنیم. خدای نکرده با حمایت هواداران پرسپولیس جشن قهرمانی را در ورزشگاه آزادی برگزار می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید