آیا برای پوشیدن دوباره پیراهن استقلال برای دو ستاره نظامی دیر شده است؟

آیا برای پوشیدن دوباره پیراهن استقلال برای دو ستاره نظامی دیر شده است؟

در روزهای اخیر برخی اخبار به نقل از منابع باشگاه استقلال مبنی بر بازگشت احتمالی دو بازیکن استقلال به ویژه مرادمند به این باشگاه در حالی منتشر شد که تحولات جدید پیرامون این دو بازیکن نشان می دهد مرادمند با توجه به تضمین سیاوش به دنبال او است. یزدانی از سوی دیگر به مسائل مربوط به کنکور دکتری می پردازد تا با توجه به کارکنان سامانه پلکانی خدمت کند و دریانورد را ترک کند. با این حال اگرچه شنیده ها حاکی از آن است که تا یک هفته آینده پاسخ به درخواست اسپانسر مورامند نهایی می شود و کسری خدمت وی ​​به طور رسمی از سوی سازمان نظامی اعلام می شود. او در پاسخ به استقلال نوشت: در روزهای تنهایی خیلی ها را می شناختم، مخصوصاً آنهایی که باید و نبودند، اما شانه هایشان را بالا انداختم، قول دادند و… این داستان را منتشر کردم تا به شایعات پایان دهم. همانند روزهای گذشته تاکید می کنم من سرباز باشگاه ملوان هستم. بهتر است به اخباری که ساخته می شود توجه نکنید. “یا علی!”

در مورد مرادمند نیز به محض دریافت پاسخ استعلام خدمت سربازی بلافاصله در سامانه اداری نیروی دریایی ثبت نام کرد که بر اساس آن تصمیم بعدی برای این بازیکن و مدت باقی مانده از خدمت وی ​​گرفته می شود. تمرینات خود را با این باشگاه ادامه دهید.

به گزارش برخی رسانه ها، مدافع سابق آبی ها که در حال حاضر ملوان است، گفته می شود از طریق پدرش در جبهه حدود 22 ماه کسری قابل توجهی کسب کرده و متاهل و صاحب یک فرزند یعنی. که بازیکن باید فقط دو ماه خدمت آموزشی داشته باشد. با پیوستن مرادمند به اردوی اول اسفند، دوره تمرینی او اوایل اردیبهشت ماه به پایان می رسد و در صورت موافقت با کسری سرویس این بازیکن، می تواند از اول ماه آینده به تمرینات تیمش استقلال اضافه شود.

سامی معاون حقوقی استقلال چندی پیش در مورد آخرین وضعیت مرادمند گفته بود: در صورت عدم دریافت و عدم صدور کارت بازی، قطعا از سازمان لیگ می خواهیم که کارت بازی وی را صادر کند و با هماهنگی فدراسیون اقدام کند. سازمان لیگ یعنی تا زمانی که با اعلام یکی از مسئولان باشگاه ملوان، کارت بازی دو بازیکن سابق استقلال برای حضور در ملوان صادر شد و آن هم صرفاً به دلیل عدم آمادگی روحی برای حضور در زمین؛ مازیار زارع از حضور آنها در تیمش بهره ای نبرده است و زارع منتظر است تا وضعیت روحی این دو که البته قرارداد مالی هم با ملوان ندارند، برای دیدارهای بعدی از آنها استفاده کند.

از سوی دیگر، شنیده ها حاکی از آن است که یزدانی چند روز پیش برای دکتری اقدام کرده است، اما از آنجایی که زمان دقیق پاسخگویی به این آزمون شهریور ماه اعلام می شود، به نظر می رسد یزدانی تا آن زمان نتواند برگردد، هرچند طبق گفته های گزارش اولیه پاسخ آزمون دکتری خواهد بود که در این صورت امید به بازگشت زودهنگام یزدانی در صورت قبولی در آزمون وجود خواهد داشت.

مرادمند تا پایان این فصل و یزدانی تا پایان فصل بیست و دوم با استقلال قرارداد دارند. با این حساب باید منتظر ماند و دید دو مدافع استقلال چه تصمیمی برای آینده خود خواهند گرفت. این دو بازیکن در حال حاضر ملوان هستند و هر زمان که به توافق رسیدند و کارت پایان کار برایشان صادر شد، می توانند ملوان را رها کرده و به جایی که می خواهند بروند. با این حال، شرایط برای دو بازیکن متفاوت است، یکی درخواست ضمانت و دیگری درخواست اقدامات مرتبط با دانشگاه».

منبع: دانشمندان

دیدگاهتان را بنویسید