ساپینتو: نگذاشتند قهرمان شویم/ پرسپولیس لیاقت قهرمانی را نداشت

و ادامه داد: انگار تراکتور در خانه بازی می کرد. برخی از هواداران ما به ورزشگاه نیامدند و شاید باید بعد از این فصل استراحت می کردند و برای بازی حذفی می آمدند. ورزشگاه روبروی نساجی باید شلوغ باشد. بنابراین هیچ کس برای تماشای یک بازی دیگر در خانه نمی ماند.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه کریمی گفته گزینه اول و آخر ما ساپینتو است و از طرفی اگر جام حذفی را نگیرید ممکن است فصل بعد در آن نباشید، گفت: آخرین مهلت تصمیم گیری است. این مشکل تا هفته آینده است زیرا ما در مورد آن زیاد صحبت کرده ایم و من واقعاً از آن خسته شده ام. اگر تا هفته آینده حل نشود، نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. واقعا حالم به هم میخوره از اینکه اونا چی میخوان و ما چی میخوایم و… وقتشه این مشکل رو حل کنیم. باید برای فصل بعد آماده شویم و وقت نداریم. این کار باید دو ماه پیش انجام می شد، اما این موضوع باید در این هفته حل شود.

ساپینتو گفت: «نمی‌توانم بگویم، آیا حاضری به پرسپولیس بابت قهرمانی تبریک بگویم؟» من به آنها احترام می‌گذارم و آنها بازی خود را بردند. به پرسپولیس و سپاهان و همه تیم ها احترام می گذارم اما حق نظر دارم نمی توانم به تیمی که لیاقت قهرمانی را نداشت تبریک بگویم. اگر در مسابقه انصاف وجود داشت ما قهرمان می شدیم. اگر فصل بعد بمانم، اگر ما بهتر نباشیم و آنها بهتر باشند، برای من مشکلی نیست. اما این نظر من است و مخالف کسی نبوده و فقط نظر من این است که ما شایسته قهرمانی هستیم.

وی درباره بازیکنان جدید سعیدی فر و جلالی گفت: آنها خیلی خوب بازی کردند. جلالی این هفته خیلی خوب تمرین کرده و من هم به او گفتم برای این کار یک ماه صبر کردی. چرا یک ماه صبر کردید و ماه قبل این کار را نکردید؟ شما همیشه یک بازیکن جدی و ملی بودید، استعداد، کیفیت و شایستگی دارید. من در ابتدای هفته به او گفتم که باید هر روز به عنوان یک بازیکن حرفه ای و ملی تمرین کنید. به او و سینا تبریک می گویم. آنها خیلی خوب و متمرکز بازی کردند. من به تیمم افتخار می کنم. تیم من مستحق برد بود. آنها با همه چیز مخالف بودند، قهرمان هستند، اما متاسفانه باید بگویم که نگذاشتند ما قهرمان شویم. در نهایت، ما تسلیم نمی‌شویم و مسابقه به مسابقه معتقدیم که می‌توانیم از همه بهتر باشیم.

یکی از خبرنگاران گفت می خواهم سوالی بپرسم که ممکن است شما را ناراحت کند که ساپینتو پاسخ داد: بهتر است نپرسم (خنده). یک نفر به من گفت که ما قبلاً به چند سؤال پاسخ داده ایم.

ساپینتو گفت: ما با هیچ بازیکنی مشکلی نداریم. در این دو بازی توانستم به چند بازیکن استراحت بدهم. این را در کنفرانس پیش از بازی گفتم. همه بازیکنان در دسترس بودند اما فکر می کنم برخی از بازیکنان باید در بازی قبل استراحت می کردند. این بازی هم همینطوره این قانون سرمربی است. من به همه بازیکنانم افتخار می کنم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه گفتید ما پرسیدیم و پرسیدند و اینکه آیا اختلاف نظری در مورد تمدید قرارداد شما وجود دارد یا خیر، گفت: نه فقط بحث می کنند و مشکلی نیست.

وی در مورد اینکه آیا آن تفاضل گل شما را بیشتر مشتاق قهرمانی می کند و اتفاقاتی که اشاره کرد عمدی یا سهوی بوده است، گفت: نمی دانم اما اشتباهاتی هم بوده است. هر کسی می تواند تحلیل کند. همه می گویند ما مستحق 10-12 امتیاز دیگر هستیم. متاسفانه این واقعیت است و این تنها چیزی است که می توانم به شما بگویم. بدشانسی و تصمیمات بد، اشتباهات بزرگ وجود داشت. در برخی مسابقات اشتباه کردیم. اما من در مورد آنها صحبت نمی کنم، من در مورد امتیازاتی صحبت می کنم که آنها از ما گرفتند

دیدگاهتان را بنویسید