هر فدراسیونی در دنیا ایراداتی دارد/ ایرانی ها هیچ وقت تیم ملی را تنها نگذاشتند


ساعت: 13:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889852

اگر مردم نبودند، نه ما بودیم و نه والیبال.

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ما می توانیم صد درصد توان خود را در این مسابقات بگذاریم و اگر مردم نبود، نه ما بودیم و نه والیبال.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، میلاد عبادی پور پیش از عزیمت به لهستان اظهار داشت: شرایط خوب و مناسبی داریم و برای مسابقات جهانی آماده هستیم. مسابقاتی که تیم ها در این مسابقات با قدرت بیشتری ظاهر می شوند. برای ادامه بازی های خوبی که در لیگ ملت ها داشتیم آماده شده ایم و تلاش می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. همه بازیکنان در تمرینات از جان و دل گذشتند زیرا می دانیم وارد چه تورنمنت سختی می شویم و این مسابقات با لیگ ملت ها تفاوت زیادی دارد.

کاپیتان تیم ملی والیبال در ادامه با بحث درباره کاستی های فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: همانطور که می دانید فدراسیون ایراداتی داشت و البته همه فدراسیون های دنیا ایراداتی دارند. دلیل تاکید ما این بود که دوست داریم این نقص ها وجود نداشته باشد تا بتوانیم با بهترین شرایط وارد هر تورنمنتی شویم. البته با مدیریت خوب داور و بهروز عطایی از معایب قهرمانی جهان کاسته شد و از تیم حمایت شد تا با بهترین شرایط راهی مسابقات قهرمانی کشور شود.

وی همچنین گفت: این تیم می تواند یکی از بهترین اتفاقات برای والیبال ایران باشد. این ورزش برد و باخت دارد و ممکن است خیلی اتفاقات در زمین نیفتد، اما اینکه آقای داورنی تصمیم دارد این کاستی های فدراسیون را برطرف کند، امتیاز بزرگی برای والیبال ایران است و می تواند برای آینده ایران اتفاق خوبی باشد. والیبال برای اینکه در آینده شاهد یک تیم باشیم از سمت ما قوی باشید.

عبادی پور با تاکید بر اینکه مردم ایران هیچ وقت تیم ملی ایران را تنها نگذاشته اند، گفت: مردم در روزهای سخت و خوب کنار ما بودند. با خنده ما می خندیدند و با اشک ما اشک می ریختند. دمشون گرمه امیدوارم در این تورنمنت هم مثل روزهای قبل دعای خیرشان پشت سر تیم باشد. به خاطر مردم می توانیم 100 درصد توانمان را در این مسابقات بگذاریم و اگر مردم نبودند، نه ما بودیم و نه والیبال. همه ما مدیون مردم هستیم. با دعای مردم عزیز ایران بهترین ها برای والیبال کشورمان رقم خواهد خورد.

دیدگاهتان را بنویسید