هیچ رئیس فدراسیونی تلاش نکرده است که ناموفق باشد / ما همزمان دست از کار نکشیده ایم

ساعت: 15:04
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784545

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مسیر روشنی در پیش روی فوتبال داریم و فصل جدید فوتبالی را شاهد خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ; شهاب الدین عزیزی هادم رئیس این فدراسیون در نشست هم اندیشی هیئت های فوتبال استان ها گفت: فدراسیون فوتبال به همه برنامه های خود نگاه منصفانه و برابر دارد. همانطور که می دانید در حوزه داوری، در زمینه استعدادیابی، فوتبال ملی، بانوان، فوتبال ساحلی، فوتسال، فعال سازی استان ها برای مسابقات و سایر برنامه ها از این نظر و با وجود مشکلاتی که با آن مواجه هستیم، نه از برنامه هایی که خودمان لغو نکرده ایم. فدراسیون فوتبال قوی تر و واضح تر از گذشته حرکت می کند تا شاهد پیشرفت و موفقیت فوتبال باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال خطاب به استعدادیاب های سراسر کشور ادامه داد: این تفاوت و تمایز را در فوتبال ملی دیده اید. همانطور که در بالا اشاره کردم، در قسمت بازی های تیم های ملی فوتبال برای جدول رده بندی جام جهانی، مشکلات تیم میزبان در بحرین و تیم میزبان نیز حق مسلم ما بود که با وجود همه مشکلات، موفق تر از قبل بودیم و اکنون آسیا و رهبر گروه. ما خودمان هستیم. صعود باشکوه تیم ملی فوتبال بانوان برای اولین بار، استعدادیابی که در رده سنی زیر 16 سال انجام شد و 11523 شرکت کننده در استعدادیابی ثبت نام کردند، نایب قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی پس از دو سال تعطیلی اردوها، تیم ملی امید رکورد، اعداد و ارقامی که وجود دارد نشان می دهد که به لطف خدا و تلاش شبانه روزی فدراسیون فوتبال و همه دست اندرکاران موفقیت فوتبال این اتفاق افتاده است.

وی گفت: بازی های تیم ملی با مشکلات زیادی مواجه شده است. بدون شک هیچ رئیس فدراسیونی تلاش نکرده که شکست بخورد، بخشی از انحراف کار است. راه درستی نیست و امیدوارم بتوانیم از تجربه گذشته و نگاه به آینده قوی تر از گذشته جلو برویم. در این راستا برای ایجاد شرایط مناسب و امکانات بیشتر برای تیم های ملی با حمایت و تلاش هیئت های فوتبال استان ها اردوهای آماده سازی را برای تیم های ملی در نظر گرفته ایم. در دیدار اخیری که با وزیر ورزش و جوانان در جزیره کیش داشتیم، در خصوص امکانات و اردوی تیم ملی و با حمایت ویژه دکتر محمد برنامه ریزی های خوبی انجام دادیم. می خواهیم اردوی تیم های ملی را در استان گسترش دهیم تا به عنوان پایه پایه فوتبال ملی شناخته شوند و در نهایت به هدف خود که توسعه و گسترش فوتبال ملی است برسیم. تیم ملی برای همه مردم است. بر این اساس با ایجاد شرایط و امکانات مناسب در استان های کشور می خواهیم بستر توسعه را فراهم کنیم تا در نهایت به هدف خود برسیم.

عزیزی هادم ادامه داد: کره جنوبی با اقتصادی که دارد، فدراسیون فوتبال این تیم را با پروازی معمولی به مسابقات می فرستد، در حالی که تمام تلاش ما این بود که تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدارهای حساس و پیش رو بدون دغدغه باشد. نه تنها تیم ملی فوتبال بزرگسالان، بلکه تیم ملی فوتبال امید و بانوان نیز در مسابقات مهم پرواز خصوصی خود شرکت کردند. علیرغم همه مشکلاتی که کارگروه، ایجاد امکانات و فضای مناسب برای تیم های ملی داشتیم، سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم که اکنون با نتایج ثابت شده است. فدراسیون فوتبال دلسوز و دلسوز تیم ملی فوتبال است و به عنوان پایگاهی که باعث خوشحالی ملت عزیز ایران شده است از هیچ تلاشی دریغ نکرده است. ما مسیر روشنی در پیش روی فوتبال داریم و فصل جدید فوتبالی را شاهد خواهیم بود.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: امیدوارم آینده درخشانی در فوتبال داشته باشیم. به ویژه در استان های کشور با اجرای طرح استعدادیابی در رده سنی تا 16 سال که با موفقیت اجرا شد، هم اکنون در برنامه های خود طرحی مشابه در رده سنی تا 19 سال خواهیم داشت. ، بانوان و فوتسال. فدراسیون فوتبال در حال تعامل با هیات های استانی است. بدون شک شناسایی استعدادها در نتایج نهایی موثر است و قدردانی می کنم که ذهن و انگیزه خود را در جستجوی استعدادهایی که برای آوردن بهترین ها در فوتبال تلاش می کنند گسترش داده اید. همانطور که می دانید همکاری با گل گهر، مس و فولاد مبارکه منجر به اقدامات موثری در عرصه فوتبال شده است. شک نکن اگر بتوانی از همان جایی که احساس می کردی قدم در پیشرفت فوتبال بگذاری در کنارت خواهم بود. به منظور ایجاد شرایط مناسب برای اجرای برنامه های استعدادیابی، تمامی امکانات و تجهیزات، پوشاک و اقلام مورد نیاز را فراهم کردیم تا فعالیت های مورد نظر در بهترین شرایط ممکن انجام شود. این اولین قدم ما به سمت روستا است. ما شاهد پیشرفت فوتبال در کشور هستیم. همانطور که در بالا اشاره کردم امروز در کیش یک پایگاه پایه برای فوتبال ملی ساخته ایم و قصد داریم استان ها را به عنوان امکانات تجهیز کنیم.

وی ادامه داد: ما از استان ها جدا نیستیم ما از دل این استان ها هستیم و نگاه ما به استان ها روشن است. البته فدراسيون فوتبال برايش مهم بود، رفتن به جام جهاني و سريع ترين راه صعود به جام جهاني كه اتفاق افتاد و امروز مايه اميد و مباهات است كه به لطف خداوند متعال با همکاری همه اعضای فدراسیون این مهم را می دانیم. بدون شک استعدادیاب های روستایی ما را در رسیدن به این مهم یاری کردند. با کشف استعدادها و کمترین امکانات امروز شاهد اتفاقات خوبی هستیم و این تشویق و آتش شور و انگیزه برای برداشتن گام های بیشتر در مسیر موفقیت دو چندان شده است.

عزیزی هادم در پایان گفت: فدراسیون فوتبال با توجه به اتفاقات پیش رو همزمان دست از کار نکشید. قصد ما اجرای پروژه عظیم استعدادیابی است که توسعه، عدالت و دیده شدن پایه آن باشد و با برنامه ریزی خوبی که دوستانم در کمیته جوانان در دستور کار و اجرا قرار داده اند، شاهد پیشرفت فوتبال باشیم. بدون شک این یک کار جدید و موفق برای فوتبال ملی است. باری را که بر دوش شما استعداد جویان است درک می کنم و از شما تشکر می کنم. زیرا شما با کمبود منابع و حقوقی دست و پنجه نرم می کنید که با زحمات شما قابل مقایسه نیست. با تشکر از شما مشا برای تمام تلاش شما.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید