ما فدراسیون بدهکار و بی اعتبار را به فدراسیونی ثروتمند و قابل اعتماد تبدیل کرده ایم


ساعت: 19:36
تاریخ انتشار: 1400/11/26
کد خبر: 1808871

این فدراسیون یکی از مظلوم ترین فدراسیون های تاریخ است

رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با روسای هیأت های فوتبال استان ها گفت: فوتبال اتاق شیشه ای است که درب آن به روی همه باز است و می توانند سؤالاتی را که می خواهند مطرح کنند و ما از قدرت الهی لکنت داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی هادم رئیس فدراسیون در گفتگوی آنلاین با روسای هیئت های فوتبال استان ها با تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر گفت: امام علی (ع) است. نماد تلاش، احقاق حقوق و تلاش برای گسترش است. این عدالت است. امیدوارم ما در واقع پیروان واقعی مولا امیرالمومنین باشیم.

– تبدیل فدراسیون بدهکاران به فدراسیونی غنی که موفق به جمع بندی، ایجاد زیرساخت ها، توجه به استان ها و استعدادیابی شده است. خوشحالیم که امروز با عبور از یک فدراسیون بدهکار به جایگاه و الگوی امیدوار کننده ای برای توسعه ورزش کشور تبدیل می شویم. با جام جهانی حدود 400 میلیارد تومان به حساب فدراسیون واریز شده است و بعد از این تحریم های ظالمانه این جایزه را خرج فوتبال ملی خواهیم کرد. ما می توانستیم مثل خیلی ها رفتار کنیم و آن میلیون دلار را به عنوان دستمزد به سرمربیان بدهیم، اما این کار را نکردیم و فدراسیون از بدهی پولدار شد. همچنین با تلاش های صورت گرفته میزبان پس از حدود 2 سال به ایران بازگشت.

– نتایج تیم های ملی در فوتبال، فوتسال، ساحلی و بانوان در 11 ماه اخیر قابل توجه است. تقریبا تمام تیم ها به جز تیم ملی مردان در دو سال اخیر تعطیل شده اند. شخصیت فوتبال ایران در بعد ملی و فراملی بازسازی شده است.

– تاریخ تیم های ملی فوتبال زنان و مردان برای همیشه در فوتبال این کشور ثبت خواهد شد. یکی برای اولین بار در راه جام ملت های آسیا بود و دیگری سریع ترین مسیر آسیا به جام جهانی. در این راه کمترین تلاش را کردم. با وجود اینکه در مسابقات مختلف مردان و زنان پیشتاز بودیم، اما تیم های ملی زیادی در مسابقات مختلف مردان، زنان و فوتسال در مسابقات مقدماتی جام جهانی، جام ملت های آسیا و جام جهانی فوتسال به رقابت پرداختند. مسئولان و آسیایی ها به اندازه فوتبال ایران اعزام شدند. اگر هم تیمی اعزام نمی شد، به دلیل همه گیری کووید 19 بود و مسابقات لغو شد.

– دیروز با آقای محمد دادکان جلسه داشتم و در این جلسه با ایشان تاکید کردیم که فدراسیون ملی محل تسویه حساب شخصی نیست. برای همه مردم است. بر پایه تلاش و عدالت و استقامت است و هرکس در فوتبال ملی کار کند سرباز جان برکف ایران و مردمش است. برخی اتهامات بی اساس متوجه کسانی می شود که نه لطف خدا را می بینند، نه تلاش تیم رهبری، نه اعضای کادر فنی تیم های ملی و نه بازیکنان سرافراز این کره خاکی. فوتبال چیزی برای پنهان کردن ندارد.

– روزی که با کمک شما و رای اعتماد به سایر اعضای مجمع به فدراسیون آمدم کمتر از 20 میلیون تومان و چند میلیون دلار بدهی داخلی و خارجی در خزانه وجود داشت. در این مدت بیشتر معوقات تیم های ملی را که تعهد شده بود پرداخت کردیم. تاکنون ده ها میلیارد بدهی و مالیات انباشته به فدراسیون پرداخت شده است. حمایت من حمایت و مشارکت خانواده فوتبال است. در این مدت بیشتر معوقات تیم های ملی را که تعهد شده بود پرداخت کردیم.

– ارزان ترین صعود به جام جهانی انجام شد و همانطور که به شما قول داده بودم درآمد حاصل از این صعود باید به عنوان موتور محرک فوتبال ملی به روستاها برسد. برای ارتباط استان ها با فوتبال ملی تدابیر ویژه ای اندیشیده شده است که شاید مهم ترین آنها استعدادیابی باشد.

ارائه هواپیمای رایگان و تخصصی برای تیم های ملی آقایان و بانوان یکی از دستاوردهای مهم این 11 ماه است. که برای اولین بار مورد توجه قرار می گیرد و باید از آقایان موسوی و حدادیان تشکر کنم.

– معرفی کیش به عنوان زیرساخت ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بخشی دیگر از فعالیت هایی است که برای اولین بار در حال انجام است. در این 11 ماه، تیم های ملی فوتبال، فوتسال و بانوان برای اولین بار اردوی آماده سازی خود را در کیش برگزار کردند. جا دارد از جناب آقای دکتر سعید محمد که طی چند روز گذشته در تفاهم نامه ای با ایشان 5 زمین تمرین که یکی از آنها چمن ترکیبی، دو زمین فوتبال ساحلی، سالن فیزیوتراپی با ایشان منعقد شد تشکر ویژه داشته باشم. و یک سالن آموزشی با سرمایه گذاری بیش از 140 میلیارد تن در این منطقه تا پایان مرداد ماه آینده به بهره برداری می رسد.

– تفاهم نامه ای با فدراسیون فوتبال قطر امضا کرده ایم که طی آن تیم های ملی فوتبال کشورمان می توانند از امکانات قطری ها برای میزبانی جام جهانی بعدی استفاده کنند. این قرارداد مهم‌ترین قرارداد بین‌المللی فوتبال ایران است، زیرا این کشور یک اسپایر در ایران می‌سازد و این زیرساخت در زمینی به مساحت 25 تا 30 هکتار در مجموعه ورزشی آزادی ساخته می‌شود.

عزیزی هادم: خدا را شکر فدراسیون بدهکار و بی اعتبار را به فدراسیونی ثروتمند و قابل اعتماد تبدیل کردیم.

– طرح آغاز عملیات اجرایی ساختمان فوتبال پس از ماه ها کار کارشناسی تیم طراحی توانمند و متخصص در آکادمی ملی فوتبال به پایان می رسد و خدای نکرده در هفته های آینده وارد فاز عملیاتی شویم.

– در این مدت بیشتر تبلیغات محیطی به باشگاه ها واگذار شد و سعی کردیم تمام فرصت های اقتصادی فوتبال را شناسایی کنیم. در آستانه امضای قرارداد نهایی با اسپانسر هستیم. حقوق قضات 400 درصد افزایش یافت و پرداخت شد. به همین دلیل می گویم در این 11 ماه ثبات به فوتبال ملی بازگشته است.

– فدراسیون فوتبال در این مدت به موفقیت های بی سابقه ای دست یافته است که مردم آن نیز به آن واقف هستند. این پیروزی ها قابل مصادره نیست زیرا متعلق به ملت بزرگ ایران است.

– حضور ستارگان فوتبال ایران مانند باقری، مهدوی کیا، شمسایی و هاشمیان در کنار تیم های ملی بخشی از دستاوردهای این 11 ماه است. البته ناگفته نماند که معتقدم قهرمانان واقعی کشور شهدای ما هستند پس به برکت قطره خون این عزیزان سرمان بالا و راحت است.

– من به حق منتخبان شما در هیئت مدیره احترام می گذارم. آنها در روزهای سخت با من بودند. باید از زحمات آنها تشکر کنم. این حق قانونی همکاران من در هیات مدیره است و امیدوارم تیم ملی فوتبال روز پنجشنبه با سربلندی در آزمون پیش رو قبول شود.

– بحث عدم شفافیت را دوستان علی رغم مصوبات مطرح کردند که متاسفانه برای جمع بندی کافی بود و تاکنون سند معتبری در این زمینه ارائه نشده است. اما قبلا هم گفتم که اساس این فدراسیون بر اساس شفافیت در همه زمینه ها است و به هر حال باید مشکل داشته باشد، نه تنها برای اعضای هیئت مدیره بلکه برای تک تک اعضای مجمع، همکاران شما در فدراسیون فوتبال هستند. به مسئولیت پذیری و شفافیت افتخار می کنیم. من معتقدم این فدراسیون یکی از مظلوم ترین فدراسیون های تاریخ ایران است اما همیشه دعا کنیم که مظلوم باشیم.

عزیزی هادم: خدا را شکر فدراسیون بدهکار و بی اعتبار را به فدراسیونی ثروتمند و قابل اعتماد تبدیل کردیم.

– موضوع ممیزی تا تیرماه یکی از مواردی است که بارها در رسانه ها تایید شده است. آیا فدراسیون شما می تواند به طور مستقل حسابرسی کند؟ آیا حسابرس مستقل باید این کار را انجام دهد و در جلسه بعدی به اعضای محترم اعلام کند؟ خداوند ناظر گفتار و کردار و دلهای مردم است. این همه موفقیت در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه است. عملکرد ما در این 11 ماه قابل اندازه گیری است. جا دارد از همه روسای قبلی فدراسیون فوتبال تشکر کنم. در هر صورت ما بدون اشتباه نیستیم.

– این روزها حذف پرسپولیس و استقلال را بهانه کردند و می گویند برای فوتبال ملی نباید این اتفاق بیفتد. حتی کسی که طرفدار این دو تیم نیست می داند که مشکل این تیم ها برای امروز و دیروز و این فدراسیون و این فدراسیون و این دولت و آن دولت نیست. این مشکلی است که باید در اصل به آن پرداخته شود. جالب اینجاست که مدعیان این ادعاها حتی نتوانستند از امور روزمره یکی دو تیم خارج شوند. با قیمتی حدود ده برابر بیشتر! باید بگویم فدراسیون فوتبال مدعی فوتبال ملی است. از التهاب، تهمت و تهمت بپرهیزید. بی شک این موفقیت ها در سایه الطاف الهی و تلاش همه عزیزان بوده است. امکاناتی که امروز فوتبال دارد و غنی شده است و این سرمایه را به قلب استان منتقل می کنیم. انشاالله با کمک دیگری بتوانیم در این فضای ایجاد شده برنامه ریزی کاملی داشته باشیم. از این اجماع حداکثری و نگاه عدالت خواهانه ای که در حال حاضر در فوتبال ملی شکل گرفته بسیار خوشحالم. تا روزی که در کنار شما باشم که تکیه گاه فوتبال هستید، به سمت این اهداف پیش خواهم رفت.

– دو بازی دیگر جام جهانی باقی مانده است. سپس قرعه کشی جام جهانی را داریم. امیدوارم بتوانیم این فضا را مدیریت کنیم. هر فردی که در هر رفتاری دخیل است باید مسئولیت پذیر باشد. امیدوارم آخرت خود را به دیگران نفروشیم و این خیلی مهم است. با عشق و افتخار در کنار شما هستم. به خصوص در دو هفته گذشته، تو با من قوی تر از قبل بودی. پس از این دو مسابقه برای توسعه فوتبال استان در سال آینده برنامه ریزی خواهیم کرد. این مهم برای اولین بار در روستا اتفاق می افتد.

– تمام تلاشی که تاکنون انجام شده این بوده که ایران به شهرت برسد و امیدوارم از این به بعد این اتفاق بیفتد. اگر توفیق به لطف خداوند، دعای خیر ملت، رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، حمایت دولت جمهوری اسلامی ایران و مجلس شورای اسلامی، رسانه ها و بویژه رسانه ملی و خانواده فوتبال فوتبال یک اتاق شیشه ای است که درش برای همه باز است و هر چه می خواهند بگویند و ما از قدرت الهی لکنت داریم. در فوتبال ملی به معماری و نوسازی ساختاری جدیدی رسیده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید