هیئت های استانی سلاح قدرتمند هر فدراسیونی هستند/ موضوعات ارزیابی هیئت های بوکس را شناسایی می کنیم


ساعت: 10:13
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834492

رئیس بازرسی استان از فدراسیون بوکس گفت: هیئت های استانی به عنوان سلاح رزمی فدراسیون باید به این قشر کمک کنند که هر چه استان ها فعال تر باشند بوکس در کشور بیشتر می درخشد و فدراسیون عملکرد بهتری خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، امیر مدرسی که با حکم رئیس فدراسیون بوکس به عنوان سرپرست سازمان بازرسی امور استان ها منصوب شد، گفت: در سال 86 و همچنین مدال های رنگی نوجوانان و جوانان این فدراسیون را کسب کرد. اکنون وارد دوران جدیدی شده است و نیاز به توجه بیش از پیش به امور استان ها احساس می شود.

وی افزود: با پیشینه ای که در بحث بازرسی داشتم و همچنین با ارائه ای که در هیئت بوکس استان مازندران گذاشتم. برنامه های خود را در این زمینه به رئیس و سرپرست دبیری فدراسیون ارائه دادم و مقرر شد بازرسی امور استان ها به من محول شود و با خیال راحت این مسئولیت را بر عهده گرفتم تا بتوانم به فدراسیون کمک کنم.

رئیس بازرسی امور استان ادامه داد: هیئت های استانی به عنوان سلاح رزمی فدراسیون باید به این قشر کمک کنند، هر چه استان ها فعال تر باشند، بوکس در کشور بیشتر می درخشد و فدراسیون عملکرد بهتری خواهد داشت. هیئت های استانی می توانند با تربیت بوکسور، داور و مربی در استان های خود به تقویت تیم های ملی، مربیان و داوران ما کمک کنند.

مدرسی خاطرنشان کرد: استان ها در سطح جامعه هدف خود مسئولیت توسعه بوکس را بر عهده دارند. با کارگروهی که تشکیل خواهیم داد و افرادی که در این کمیسیون عضویت خواهند داشت، کشور را به چند بخش تقسیم کرده و سپس برنامه های نظارت و بازرسی را آغاز می کنیم.

وی ادامه داد: برای هیئت های استانی عناوین تهیه و برای آنها ارسال می کنیم تا استان ها بر این اساس ارزیابی شوند و نتیجه را به فدراسیون ارائه کنیم. پیگیر موارد اعلام شده و همچنین سفرهای استانی که با مسئولان در دستور کار داریم هستیم.

رئیس بازرسی امور استان ها تصریح کرد: برگزاری منظم مجامع عمومی هیأت های استانی از دیگر موارد در دستور کار ما و از وظایف اصلی شوراها است. در این جلسات سالانه کیفیت استان ها با گزارش هایی که ارائه می دهند مشخص می شود. همچنین با توجه به بحث و تبادل نظر صورت گرفته در این جلسات میزان رضایت اعضای جلسه شورای منطقه به وضوح نمایان می شود.

مدرسی افزود: از این پس ارائه تقویم ورزشی سالانه هیئت های استانی شامل برگزاری مسابقات قهرمانی استان در رده های مختلف، مسابقات از لیگ های استانی، دوره های آموزشی و بازآموزی مربیگری و داوری برای توسعه بوکس استان، ارتقاء کیفیت و تعداد مربیان “داوران استان، برگزاری مسابقات دوستانه بین استان ها، انجام اقدامات موثر در جهت ارتقای زیرساخت های بوکس از جمله تجهیز باشگاه ها، ساخت خانه های بوکس و فعالیت در این رشته، توجه به استعدادیابی استان ها و گروه های سنی اصلی، مروری بر تراکنش های مالی در هیئت مدیره و عملکرد حساب هیئت مدیره از نظر عملکرد مالی به بررسی میزان تاثیرگذاری آن می پردازد و به ارتقای این حوزه در جامعه توجه می کند.

وی افزود: در نتیجه این ارزیابی‌ها رتبه استان‌ها ارائه می‌شود و هیئت‌های ارشد شناسایی می‌شوند؛ تلاش ما این است که در سطوح پایین‌تر به هیئت‌های استانی کمک و حمایت کنیم تا آنها را به جایگاه قابل قبولی برسانیم. که می توانند به رشد و توسعه این رشته المپیک کمک کنند.

رئیس سازمان بازرسی امور منطقه گفت: تلاش می کنیم از هیئت های پرتلاش حمایت کنیم و امکاناتی که در اختیار آنها قرار می گیرد بیشتر نمایان شود تا بتوانند با موفقیت در این مسیر ادامه دهند.

مدرسی در پایان گفت: وظیفه و هدف بازرسی امور استان ها این است که هیأت های استانی درگیر رکود را شوکه کند تا بتوانند از این وضعیت خارج شده و بوکس را در استان خود توسعه دهند و در نهایت در این زمینه کمک کنند. سطح بین المللی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید