اعتراف تلخ؛ قرعه کشی پرسپولیس از استقلال سخت تر است

اعتراف تلخ؛  قرعه کشی پرسپولیس از استقلال سخت تر است

محمد نصرتی در خصوص قرعه کشی بیست و دومین دوره لیگ برتر و شرایط تیم پرسپولیس گفت: هر تیمی که می خواهد در لیگ برتر قهرمان شود، اصلا به تساوی توجه نکند. پرسپولیس باید روی خودش تمرکز کند و از همان هفته اول لیگ را با قدرت شروع کند. 5 بازی اول لیگ بسیار مهم است و اگر قرمزها در این 5 بازی 13 امتیاز بگیرند، بهترین شروع فصل آنها خواهد بود و در صدر جدول قرار خواهند گرفت.

وی افزود: پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی آورد. بیرانوند، پورعلیگنجی، ولسیانی، اسماعیلی فر، رفیعی و صادقی بازیکنان باتجربه ای هستند که می توانند تاثیرگذار باشند اما اگر تیم گل محمدی یکی دو مهاجم به خدمت بگیرد، تیم کامل می شود و این تیم کم نخواهد داشت.

نصرتی در خصوص برنامه سه هفته ابتدایی پرسپولیس در لیگ برتر خاطرنشان کرد: بازی اول لیگ بسیار مهم است و با توجه به اینکه ذوب آهن و مهدی تارتار تیم قابل احترامی هستند، پرسپولیس باید هر 3 امتیاز را کسب کند تا امتیاز زیادی داشته باشد. شروع خوب لیگ برتر همچنین در هفته دوم و سوم قرمزها به مصاف تیم های فولاد و آلومینیوم می روند، بنابراین به نظرم قرعه کشی پرسپولیس کمی سخت است اما برای قهرمانی باید از سد چنین تیم هایی عبور کنند. در راه قهرمانی باشد

مدافع سابق سرخ ها در نهایت به دربی تهران در هفته دوازدهم اشاره کرد و گفت: فکر می کنم زمان خوبی برای دربی تهران است. این بازی برای هر دو تیم از حساسیت فوق العاده ای برخوردار است و تا هفته دوازدهم پرسپولیس به شکل تیمی و فرم مطلوبی برای موفقیت در این بازی رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید