قرعه کشی پرسپولیس نه سخت است و نه آسان!

قرعه کشی پرسپولیس نه سخت است و نه آسان!

فرزاد آشوبی بازیکن سابق تیم های پرسپولیس و ذوب آخان در گفت وگویی در خصوص بازی تیم هاباروشی و پرسپولیس در خصوص قرعه کشی دیدارهای پرسپولیس اظهاراتی داشت:

نظرت در مورد تساوی تیم پرسپولیس چیست؟

تساوی برای پرسپولیس خیلی خوب بود. البته شاید می شد نگاه خوش بینانه تری به این موضوع داشت و گفت که می توانست کمی بهتر باشد اما به نظرم شروع لیگ یک شروع معقول برای پرسپولیس است. نه خیلی سخت، نه خیلی آسان.

در این مورد بیشتر توضیح می دهید؟

هر سه حریف پرسپولیس در فصل جدید شایسته و خوب هستند. به خصوص فولاد که امسال می تواند مدعی عنوان قهرمانی باشد. چون این تیم با شرایط بهتری نسبت به قبل وارد لیگ می شود.

حریف سوم آلومینیوم پرسپولیس است. این دیدار در اراک برگزار می شود؟

آلومینیوم یکی از تیم های خوبی است که در این مدت کوتاه به لیگ برتر رسیده و نشان داده حریف قابل احترامی است. در کل بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد. پرسپولیس باید بداند که همه حریفانش حریف جدی هستند. بخصوص که جلوی پرسپولیس هستند.

فکر می کنی پرسپولیس بعد از یک فصل از جام حذفی به نتایج دلخواه برسد و دوباره قهرمان شود؟

بستگی به عملکرد، نگرش و ایده های اجرایی کادر فنی در تیم دارد. باید دید برنامه هایی که کادر فنی برای تیم اندیشیده و بر همین اصل تمرین کرده تا چه اندازه در مسابقات اجرا می شود.

دربی در هفته دوازدهم مساوی شد. فکر نمیکنی کمی دیر شده؟

شاید اگر دربی هفته اول بود اتفاق خاصی نمی افتاد. نمی دانم چرا این همه حساسیت بی مورد روی دویدن دربی ها وجود دارد. هر نژادی در زمان خود مهم و شایسته احترام است.

در مجموع وضعیت پرسپولیس را در فصل آینده چگونه ارزیابی می کنید؟

پرسپولیس تیم خوبی دارد اما همین الان این نفرات با هم هماهنگ هستند. آسیاب کردن آنها به یکدیگر و تشکیل یک ساختار مشترک قطعاً کار دشواری است. بخش مهم تمرینات پرسپولیس در این روزها هماهنگی این نفرات با یکدیگر است که به نظر من این تیم این توانایی را دارد و با کار تیمی مستمری که این روزها از پرسپولیس می بینیم و می شنویم، مشخص است که می خواهد یک مدعی جدی در جام جهانی باشد. فصل پیش رو . البته باید در نظر داشت که رقبای دیگری نیز در لیگ حضور دارند.

به نظر شما رقبای اصلی و مدعی قهرمانی لیگ برتر کدام تیم ها هستند؟

به نظر من تیم هایی که در فصل قبل عناوین بالای جدول را داشتند در این فصل نیز مدعی خواهند بود. استقلال و سپاهان که همیشه شاکی بوده اند. فکر می کنم باید فولاد را در این فصل به آن گروه اضافه کنیم. گل گهر سیرجان هم همینطور.

تراکتور چطور!؟ شنیده ها حاکی از آن است که او پشتوانه خوبی داشته و مربی اش هم خارجی است؟

تراکتور بزرگ است اما برای تراکتور باید صبورتر باشیم. در دو سه سال اخیر ثبات نداشته و دستخوش تغییرات اساسی شده است. باید منتظر شروع مسابقه باشیم.

کلمه باقی مانده؟

امیدوارم با حضور سه مربی خارجی که در این فصل به لیگ برتر کشورمان آمدند، شاهد مسابقات جذاب تری باشیم. چون فصل گذشته در کل مسابقات کمتر شاهد بازی های خوب بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید