هشدار به ریکاردو: با این شرایط قرعه کشی استقلال سخت شده است

هشدار به ریکاردو: با این شرایط قرعه کشی استقلال سخت شده است

کریم بوستانی، سرمربی سابق استقلال که سابقه مربیگری در سپاهان را نیز دارد، در خصوص تساوی استقلال و بازی هفته اول این تیم مقابل سپاهان اظهاراتی را مطرح کرد.

استقلال در هفته اول سپاهان را شکست داد. شما در مورد آن چه فکر میکنید؟

سپاهان تیم بزرگی است و در این مدت بازیکنان خوبی به دست آورده است. اگرچه او برخی از مردان خود را از دست داد، اما از حمایت خوبی برخوردار بود. آنها اردوی خوبی در ترکیه برگزار کردند و بازی های دوستانه خوبی نیز انجام دادند.

به نظر شما بازی دو تیم چگونه خواهد بود؟

هر دو تیم مربیان خارجی جدیدی دارند و به نوعی هیچکس از فوتبال این دو تیم خبر ندارد. نمی توان تحلیل دقیقی از سبک بازی این دو تیم داشت زیرا استقلال چند بازیکن خود را از دست داد و چند بازیکن جدید گرفت.

به نظر شما قرعه کشی استقلال سخت است یا آسان؟

تساوی استقلال با افتتاح بازی با سپاهان سخت است. این وضعیت برای سپاهان هم به همین شکل است. این دو تیم همدیگر را نمی شناسند و نمی دانند چه تاکتیکی از تیم مقابل خواهند دید. فکر می کنم این بازی مانند یک هندوانه بسته است و دو تیم ناشناخته روبروی هم قرار می گیرند. بنابراین به نظرم قرعه کشی استقلال هم یک قرعه کشی معمولی است.

با نگاهی به 5 بازی اول استقلال می توان گفت که شروع بازی ها نسبتا آسان است؟

اصلا! همه تیم های لیگ برتری در رده اول باشگاه های ایران هستند و همگی با بازیکنان خوب و آمادگی لازم به مسابقات می آیند. فکر می کنم اگر استقلال سپاهان را برد می تواند در هفته های آینده در شرایط بسیار بهتری بازی کند.

بعد از سپاهان بازی با دو تیم لیگ ملوان و مس کرمان چطور است؟

معمولا تیم هایی که از لیگ پایین می آیند به ظاهر ضعیف هستند اما آنقدر با انگیزه هستند که می توانند همین انگیزه را به حریفان خود بدهند. مس کرمان در دیدارهای تدارکاتی خود نشان داد که چقدر تیم خوبی است. اما قانون فوتبال می گوید با توجه به کلاس بازی استقلال باید ملاوان و مس را ببرد اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است.

در مورد دربی هفته دوازدهم چیزی برای گفتن دارید؟

تا آن زمان، دو تیم به اندازه کافی با یکدیگر آشنا شده و تجزیه و تحلیل دقیقی از یکدیگر انجام داده اند. آنها دیگر نگران این نیستند که ما حریف خود را نمی شناسیم یا اینکه چنین بهانه هایی قابل قبول نیست.

برخی هواداران احساس می کنند حضور چند مهاجم در استقلال باعث ایجاد ترافیک در خط حمله شده است؟

قطعا به مربی بستگی دارد. به نظر من این ترافیک خیلی خوب است. از آنجایی که استقلال باید در چندین تورنمنت مختلف حضور داشته باشد، می تواند با بهترین بازیکنانش در خط حمله بازی کند. خط حمله یکی از مهمترین خطوط هر تیمی است.

دیدگاهتان را بنویسید