اعتراف تلخ ماسیمیلیانو آلگری به یوونتوس

اعتراف تلخ ماسیمیلیانو آلگری به یوونتوس

ماسیمیلیانو آلگری پس از شکست شاگردانش در ورونا گفت: در حال حاضر کلمات بی معنی هستند. ما در شرایط بدی قرار داریم و باید بپذیریم که اکنون تیمی در میانه جدول هستیم. می توانیم با کمی اراده و کیفیت بیشتر از این وضعیت خارج شویم. ما در حال خارج شدن از این وضعیت هستیم و احساس پشیمانی کمکی به ما نمی کند.»

او با اشاره به اینکه شاگردانش باید روی کاری که انجام می دهند تمرکز کنند، گفت: ما تیم خوبی داریم اما در فوتبال همه چیز آنطور که انتظار می رود پیش نمی رود. ما باید با غرور و قاطعیت واکنش نشان دهیم و به عنوان یک تیم منطقی بازی کنیم. ما متوجه شدیم که ورونا به صورت فیزیکی بازی می کند و برای هر توپی می جنگد. “اگر حریف خود را در همان سطح متوقف نکنید، شکست خواهید خورد.”

سرمربی یوونتوس گفت: پوشیدن پیراهن یوونتوس تضمین نمی کند که هافبک ها را شکست دهیم. ما باید هر امتیازی را با نگرش درست به دست آوریم. فوتبال مانند شمشیربازی نیست و باید در زمین و در شرایط مساوی با حریف بجنگید.» همچنین نبردهای هوایی ناموفق زیادی مقابل ساسولو داشتیم. فیزیکی نیست.”

الگری در مورد قهرمانی به ظاهر دست نیافتنی سری آ در این فصل گفت: امروز تقریبا آخرین گام برای رسیدن به این هدف بود. اشتباه ما این بود که فرض کردیم بهتر از ورونا هستیم و باید بپذیریم که الان بهتر نیستیم. ما باید تنها و ساکت باشیم و سعی کنیم خودمان را روی زمین ثابت کنیم. همه چیز در حال حاضر منفی به نظر می رسد، اما ما باید ذهن خود را پاک کنیم و ببینیم چه چیزی برای او مفید است یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید