هشدار آلگری به یوونتوس

هشدار آلگری به یوونتوس

بیانکونری ها از مالمو عبور کردند. سد با ضربه سر مویس کین روی پاس فدریکو برناردسکی و با تساوی زنیت مقابل چلسی در آخرین دقایق پیش افتاد. اما مکس آلگری در پایان این دیدار ابراز امیدواری کرد که تیمش در دیدارهای بعدی بهتر از موقعیت های گل خود استفاده کند.

از نظر نتیجه شب فوق العاده ای بود، اما ما موقعیت های گل زیادی را هدر دادیم. اگر به از دست دادن این فرصت ها ادامه دهیم، به نتایجی که می خواهیم نمی رسیم. مکس آلگری گفت: وقتی در دروازه حریف هستیم. ما باید بیشتر فرصت طلب و مصمم باشیم و یوونتوس باید در طول فصل پیشرفت جدی در این زمینه داشته باشد.

بازی سختی بود و می توانستیم بی خودی بیرون بیاییم اما بارها این فرصت را داشتیم که گل دوم را بزنیم و در نهایت این اتفاق نیفتاد. ما باید این مشکل را حل کنیم، زیرا همیشه نمی توان جریان متعادل بازی و دروازه را حفظ کرد.

نمایندگان به خوبی به اعتماد من پاسخ دادند و آرتور، رودریگو بنتانکور، دانیله روگانی، ماتیا پرین و دی وینتر شایستگی خود را ثابت کردند. به بازیکنان یوونتوس گفتم که در آخر هفته بازی سخت تری مقابل ونیز خواهیم داشت، زیرا هیچ یک از بازیکنان یوونتوس تاکنون با این تیم روبرو نشده اند. من آنجا بوده ام، شهر زیبایی است، اما بازی در استادیوم این تیم بسیار سخت است و ما به عملکردی کاملاً متفاوت با آنچه امروز می بینیم نیاز داریم.»

دیدگاهتان را بنویسید