یوونتوس – سردار; آیا همه چیز در حال تغییر است؟

یوونتوس - سردار;  آیا همه چیز در حال تغییر است؟

بحث انتقال احتمالی سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران به یوونتوس و لیون همچنان در رسانه های کشورهایی مانند ایتالیا و فرانسه منتشر می شود. اگرچه باشگاه زنیت روسیه هنوز با تقسیم آزمون موافقت نکرده است اما به نظر می رسد دو باشگاه فرانسوی و ایتالیایی همچنان به جذب مهاجم ایرانی امیدوار هستند.

روزنامه ایتالیایی گاتزتا گزارش داد که لیون و یوونتوس هر دو خواهان این آزمون هستند و این مهاجم 27 ساله پس از 9 سال حضور در روسیه مشتاق ماجراجویی جدیدی در یک قهرمانی معتبرتر است. به گزارش این نشریه، آزمون که قراردادش با زنیت در پایان فصل به پایان می رسد، قصد تمدید این قرارداد را ندارد و به دلیل مصدومیت “کیشوت” مورد توجه یوونتوس قرار گرفت.

گزارش گاتزتا در بیانیه ای اعلام کرد: زنیت گفته است که این تست را بدون جایگزین انجام نخواهد داد. این موضوعی است که باشگاه روی آن قاطعانه است، زیرا هنوز قیمتی تعیین نکرده است و از طرفی این خطر وجود دارد که این بازیکن در پایان فصل به صورت رایگان از دست بدهد. این آزمون در این فصل 21 بازی انجام داد و 10 گل برای زنیت به ثمر رساند، از جمله مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا. زنیت در لیگ روسیه اول است و نمی خواهد عنصر مهمی را بدون جانشینی در سطح بالا از دست بدهد. این در حالی است که لیون هم بازیکن ایرانی می خواهد. هر دو باشگاه در حال حاضر مذاکرات را آغاز کرده اند، اما یک گام قاطع تر از یوونتوس می تواند سناریو را تغییر دهد.

اما مشاهدات رسانه های فرانسوی نشان می دهد که امیدهای آنها برای حضور در آزمون المپیک لیون ناکام مانده و حتی صحبت از جایگزینی برای مهاجم تیم ملی ایران شده است.

Butfootballclub می نویسد لیون تقریباً مطمئن بود که در این آزمون پیروز خواهد شد، اما مدیران زنیت نظر خود را تغییر دادند و به خصوص پس از مطرح شدن پیشنهاد یوونتوس اکنون با شک و تردید به این انتقال نگاه می شود.

این سایت به نقل از اکرم کنور، روزنامه نگار برجسته ترکیه ای نوشت که لیون همچنان در حال مذاکره با زنیت برای این تست است، اما آنتونی مارسیال، بازیکن منچستریونایتد در صورت عدم موافقت با این تست، می تواند جایگزین لیون باشد.

دیدگاهتان را بنویسید